NA: Breitling Avenger Seawolf 45mm - foto heavy topic -

Tijdens de aankoop van mijn Breitling Endurance Pro, van een aantal weken geleden, heeft de alleraardigste verkoopster in Den Bosch bij :sheep: & :lemon: mij ook de Avenger Seawolf met gele plaat laten passen… En die is blijven hangen zal ik maar zeggen :see_no_evil:

Toen ik de brochure van Breitling open sloeg ( die ze CHRONOLOG genoemd hebben ) zag ik dit staan…

…en dacht ik; Dat zal het wel zijn… watchlover :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar goed… afgelopen zaterdag dus naar Den Bosch getogen. Eenmaal aan tafel heb ik buiten waarvoor ik eigenlijk kwam nog wat andere zaken geprobeerd. En jullie weten het vast; als horloge liefhebber is er zoveel moois! Van roségoud, geelgoud, titanium, staal en van 36 mm tot 44 mm is de revue gepasseerd. Maar uiteindelijk toch; Stick to the plan :yellow_heart: Mijn echte diepe horloge hart ligt nu eenmaal bij sportief en misschien een beetje van het gebaande pad.

Dus heeft ik de Breitling Avenger Seawolf 45mm op staal gekocht. Deze :point_down:t3:

Wat specs voor de geïnteresseerden;

• Referentienummer A17319101|1A1
  • Diameter 45mm
  • Breitling 17 caliber —> ETA basis uurwerk
  • Gangreserve van +/- 38 uur
  • Kast en band van geborsteld staal met deels wat gepolijste delen
  • Lugwith 22 mm
  • 3000M waterdicht ( altijd handig #kuch )
  • Domed saffier met aan beide zijden een AR coating
  • 231 gram voor de maat op mijn pols van 17 cm

Al met al weer erg blij met deze dikke knapperd en zijn eigenwijze kleur wijzerplaat. Elke ochtend bij het ontbijt snackt hij twee Rolex OP’s weg met gele wijzeprlaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Foto’s :point_down:t3: Waarbij ik je verzoek goed te kijken naar de macro foto’s van de indexen! Hoe gaaf zijn die geïntegreerd :sunglasses:

Dank voor het kijken en hoop dat jullie genoten hebben van de foto’s :smiley: Rest me niets dan jullie nog een fijne zondag te wensen met je horloge :wink:

Groet MannetjeMar :wave:t3:

97 likes

Waanzinnige klatser! :muscle: Erg mooi die kleur geel van dit model. Congrats! :ok_hand:

1 like

Heeeeerlijk. Deze Breitling heeft alles. Geniet ervan!

1 like

Wat een knaller zeg, gaaf ook die gele plaat. Enjoy!

1 like

Gefelictieerd, erg mooi! En je hebt geen noodhamer meer nodig in de auto :stuck_out_tongue_winking_eye: !

1 like

Nice! Ziet er super uit, geniet van je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
En wat een prachtige foto’s.

1 like

Gefeliciteerd met deze

:+1:

1 like

Wow👌
Dit is een topper, prachtige foto’s ook!
Gefeliciteerd

1 like

Gaaf zeg, die gele wijzerplaat! Ik ben benieuwd hoe 45mm op je 17cm pols staat, heb je hier misschien ook een foto van? :grinning:

3 likes

Hoppa :facepunch:t2:. Gefeliciteerd!

1 like

De dikte zou een ruime 18 mm bedragen…

Breitling :point_down:t3:

DeepSea :point_down:t3:

4 likes

Toffe foto’s! Genietze!

1 like

De foto’s zijn in elk geval mooi !

1 like

Not yet… kom ik op terug… heb er alleen eentje van de zijkant… zie hierboven :point_up:t3:

1 like

Zoals al eerder aangegeven, wat een KLATSER !!

Geniet ervan en meer foto’s zijn natuurlijk altijd welkom :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog meer :rofl: Ik ben maar amateur :grimacing: :sweat_smile:

Maar ik heb nog wat in het “vat” zitten voor vanmiddag!

1 like

Haha ben al zeer tevreden hoor want ze zijn prachtig :ok_hand:t2:

Maar wat whristshots zou mooi zijn :sweat_smile:

1 like

Top man wat n contrast op die dial!

Vergeet je niet langs te gaan in Klatsers only topic

Groeten van zijn pussy-ass sister

4 likes

Prachtig deze uitvoering.
Waanzinnig dat geel genieten en nog eens genieten.
Gr van zijn broer.

1 like