NA: Breitling Avenger Seawolf 45mm - foto heavy topic -

@Number4 @Capitano

7 likes

Zoooo die is wel aanwezig ! Wel een prachtexemplaar :ok_hand:t2:

1 like

Heel simpel.

Super gaaf!

2 likes

Nog eentje vanuit een iets andere hoek…

11 likes

Schitterend! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en wat een mooie foto’s!

1 like

Echt gaaf, deze lugs maken hem draagbaar volgens mij :thinking:

1 like

Overduidelijk Breitling, sportief en stoer :star_struck:!

1 like

Wat een klomp zeg.

Subtiel is ie niet :rofl:

1 like

Gelukkig ben ik dat zelf wel :love_you_gesture:t3: :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

Valt me nog mee, komt denk ik door de gebogen lugs waardoor deze ondanks de 45mm toch prima te dragen is!

1 like

Lekkere hoor!
Breitling kan die kleuren prima hebben :ok_hand:

1 like

Erg mooi horloge!

De aflopen vorm van de pootjes inderdaad! Ik heb een 44 Super ocean op rubber geprobeerd… echt te groot! Van die uitstekende pootjes Brrrr… De maat op papier wil echt niet alles zeggen!

1 like

Onmiskenbare Breitling desingtaal. Gaaf ding, geniet ervan👌

1 like

Proficiat met deze mooie opvallende NA :yellow_heart:
Voor de omvang vind ik ze lekker dragen en anderen kunnen niet zeggen dat je een kleintje hebt :rofl:
Groeten van zijn broer :sunglasses:

8 likes

Lekker bezig! Wederom een topper! Past ook bij je gele renschoenen… :yum:

1 like

Prachtig ding. Het korrelige aan de wijzers, daar moest ik even aan wennen, het doet me bijna aan gietijzer denken, maar het past in het ontwerp. Het is natuurlijk het diametraal tegenovergestelde van wat ik normaliter draag, dus moet ik er zelf nooit aan willen beginnen, maar dit is inderdaad een balls to the wall duiker.

Leuke foto’s, cool topic. Gefeliciteerd met dit unieke vehikel. En je hebt gelijk over die indices, da’s ook tof gedaan. :+1: Veel plezier er mee!

En die dikte… Allemachtig, daar kan een Tuna nog een puntje aan zuigen. Is het wel comfortabel?

1 like

Nogmaals van harte, Marco! Heel veel draagplezier gewenst. :smile: :+1:

1 like

Wow, wat een gave kleur wijzerplaat. Proficiat met deze klatser en heel veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Schitterend!:heart_eyes:
Gave kleur ook!:+1:

1 like