NA: Breitling Avenger Seawolf 45mm - foto heavy topic -

Dank je! Dat blauwe is ook mooi hoor… wilde eigenlijk deze twee proberen; waarvan ik de blauwe op Instagram gezien had in een prachtige foto! Maar ik dacht 48mm… denk dat dat een maatje te veel voor me geweest zou zijn. Ondanks dat ik ze beide erg gaaf vond en zeker de blauwe een mooie plaat had…

2 likes

Ik zeg ja. Maar het is natuurlijk wel een beetje wat je gewend bent… deze unit is 231 gram. Mijn Endurance pro 64 gram… en daar moest ik wel even aan wennen! Zo waanzinnig licht! Maar dat went snel, sneller als andersom schat ik zo in :see_no_evil:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:!!

1 like

Klopt! Tof dat je (vooral in deze prijsklasse) een horloge koopt met een wijzerplaat als deze. Veel draagplezier!

1 like

Schitterend en mooi opvallend horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig jij snapt het ook gewoon Breitling geel !
Groet van zijn oudere broertje Titaan en nog altijd blij mee.

8 likes

Wow… uit 1884 ja :sweat_smile: :wink: Nee grapje! Maar wat een pracht deze ook! Ziet eruit als NIEUW :smiley: Van welk jaar is deze?

Geel is het nieuwe blauw!!!

5 likes

Even een foto spammen van mijn andere gele rakker… mag wel in mijn eigen topic :sweat_smile:

9 likes

Ik weet het niet helemaal meer denk ongeveer 15 jaar geleden nieuw gekocht.
Maar draag ze niet zoveel.
En ben wel een beetje jaloers op jou mooie horloges.

2 likes

Hoe bevalt die endurance Pro? Zat er laatst naar te kijken. Mis het breitlight wel een beetje.

1 like

Ik vind deze wel super subtiel. Met name de dial details zijn indrukwekkend. Topper!

1 like

Ontzettend gaaf dat geel👌!! Veel draagplezier ermee gewenst!

1 like

Mooie foto’s! Ik vind dat gele ook wel echt gaaf!

1 like

Die bevalt erg goed! Kan niet anders zeggen. Heerlijke grab and go watch… en dat Breitlight is heerlijk; swirls of “krasjes” bestaan totaal niet meer :sunglasses:

2 likes

Gaaf. Zo te zien is de wijzerplaat gekleurd/gecoat na het plaatsen van de markers (?). Heel tof.
Geniet ervan! :+1:

1 like

Geen idee… ik zag het pas nadat ik hem gekocht had! Vindt het een erg mooie afwerking / defail! Een lastigere om het zo mooi netjes te krijgen als opgelegde indexen lijkt me!

1 like

Waarschijnlijk een proces vergelijkbaar met het egaliseren van een vloer. Iig erg mooi gedaan :+1:

1 like

Soo echt een goede keus gemaakt hoor!
mega !!geniet!! er met volle teugen van

1 like

Prachtig horloge en prachtige foto’s, lekker zo’n fel kleurtje. Geniet ervan! :grin:

1 like