NA: Breitling Avenger Seawolf 45mm - foto heavy topic -

Ik had zo’n colt skyracer. Ken het materiaal. Binnekort ga ik die endurance passen. Tof ding

1 like

Tingelingeling dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:.

Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :+1:, wat een klatser weer :ok_hand:

Jij bent wel de klatserkoning van het forum. Jammer dat HF geen badge hiervoor heeft 🤷🏻

2 likes

Roi du Klatser :crown:

@Jurk tekent u even mee

2 likes

Zo dan dat is vette Breitling! Super kleur is dit :+1: Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gaaf :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

WoW, die bezel is mooi afgewerkt! Goeie foto’s ook!

1 like

Lekker kleurtje, mooie foto’s, gefeliciteerd!

1 like

Dit is pas een TANK :muscle:t3::muscle:t3: Knipoog naar cartier.

1 like

Van harte met deze knoeperd. Wat een sensatie om de pols zeg.

1 like

El Platano. Een geweldig ding. Gefeliciteerd… :star_struck:

1 like

Lekker! Ik schreef het gisteren al, frisse verschijning.
Veel (draag)plezier… :ok_hand:

1 like

Erg mooi en veel plezier ermee.
Groet van z’n oudere broer.

1 like

Wat een ontzettend mooi horloge. Hier is niets subtiels meer aan, dit is de Rico Verhoeven (of Badr so you wish) van de horlogewereld. Een prachtige kleur en inderdaad prachtige indexen!

Complimenten voor de mooie foto’s trouwens!

1 like

Prachtig horloge! Gefeliciteerd met deze NA en veel draagplezier er van toegewenst.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Breitling!

Yup, licht went echt, echt heel erg snel. Tot op het punt dat m’n lichtere en kleinere horloges de grotere en zwaardere units van de pols verdringen. Maar die Endurance vind ik ook een cool ding, in die zin, het materiaal is interessant, maar zeer mysterieus.

Misschien iets voor een ander topic, maar ik zou graag een twee-drie jaar om de pols review van zo’n ding zien ooit. :slight_smile:

1 like

Ik weet niet of ik dat ga redden… in de zin van of ik zo lang trouw kan blijven aan een horloge :fearful: Hoe lang heeft @anon53002072EV zijn Skyracer in Breitlight al? Die kan er misschien al wat meer over zeggen… die spaart hem volgens mij niet :v:t3:

1 like

Mooi ding man! Die kan je niet over het hoofd zien… Mooie foto’s! Ik ben wel benieuwd hoe dat op de lange duur bevalt.

1 like

Big and beautiful! Mooi ding man, gefeliciteerd!

1 like