NA: Breitling Chrono-Matic 2110

Er zijn bij mij al aardig wat horloges in en uit gegaan, terwijl ik geen NA’s heb gepost, maar deze vind ik te bijzonder om niet te posten:

Ik was al lang op zoek naar een mooie uitvoering van wereld’s eerste automatische chronograaf. Aangezien de Heuer modellen buiten mijn budget liggen en de meeste Hamilton en Buren modellen me of minder aanspreken of zeer moeilijk te vinden zijn, kwam ik uit bij de Breitling Chrono-Matics:

Zoektocht Chrono-Matics

Na lang zoeken (en lang onderhandelen…) heb ik dit caliber .11 exemplaar in zeer goede conditie kunnen bemachtigen.
Ik ben er blij mee :grinning:

Met dank aan @ReneJK en @HorloG voor de tips!

Ik houd me overigens aanbevolen voor suggesties betreffende een mooi passende19mm-band.

36 likes

Daar kun je mee voor de dag komen… :+1:
Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Wat een schoonheid!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee!.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Dat ziet er prima uit, heel mooi. :ok_hand:

1 like

Zo dit is een fraaie nieuwe aanwinst! Veel draagplezier.

1 like

Zeer cool Jack, enjoy! :slight_smile:

1 like

Die verdient zeker een NA, topper!

1 like

Fijn dat ik iets heb kunnen bijdragen, veel plezier met deze aanwinst!

1 like

Heel mooi ! :+1:
Veel plezier er mee!..

1 like

Mooi hoor!

Mag ik vragen waar je hebt gekeken voor dit model?

1 like

PB :wink:

HorloG: Geldt zo’n bijdrage ook voor mijn toekomstige aanschaf van een GS? (Je hebt waarschijnlijk mijn rekeningnummer nog wel ergens …)

1 like

Hahaha, dan moet ik je helaas teleurstellen ben ik bang…

mooi ! nix mis mee met zo’n mooie chronomatic

2 likes

19mm big hole tropic

2 likes

Supper mooi horloge. Maar ik ben geschrokken van het bandje. Mischien weet je het wel maar als een bandje te smal is dan hebben de puhspins speling. Waar door ze los kunnen schieten en het horloge valt dan kapot. Dus tip eerst nieuw bandje dan pas gaan dragen. Veel plezier met je horloge.

1 like

Mooie aanwinst!

Ik ben het eens met @ReneJK een racing tropic zou een mooie match zijn. Ik had zelf deze om mijn 19mm Seiko. Ondanks dat het bandje “18mm” is sloot hij eigenlijk vrijgoed aan zonder ruimte tussen de band en de lugs.

http://www.ebay.com/itm/132134077186?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

1 like

Gefeliciteerd. Dat is een flinke jongen!

1 like

Gefeliciteerd! In mijn ogen een vd mooiste Breitlings :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie 2110!
Laatst op m’n 1806 een canvas strap gemonteerd:

5 likes