NA: Breitling Colt Automatic

Nou zeg, ik zit nog amper op het forum en ik heb alweer een nieuwe klok gekocht. Pfffff bedankt mensen :stuck_out_tongue:

De Breitling Colt Automatic! Altijd al verliefd geweest op dit model. o.a. door de elegante maat 38mm (13mm dik), die eigenlijk groter groter draagt dan dat ie is. Dingetje weegt ook behoorlijk in full steel.

Toen ik hem uit de UPS doos pakte had ik even een hartverzakking. Waaar is het glas??!!! Blijkt de AR coating gewoon extreem goed te zijn :stuck_out_tongue:

Genoeg geluld… Fotos willen jullie denk ik wel zien.

19 likes

Weinig Breitlings vind ik mooi , deze wel! :thumbsup: , mooie dikke klatser.
Enjoy!

1 like

Exactly my thoughts. Normaal vind ik ze te aanwezig en té groot… Deze blend mooi overal bij in :slight_smile:

Precies dat ! , en wat een prachtige band ook! , kwijl

1 like

Mooi. Veel draagplezier!

1 like

Ja de band is werkelijk prachtig. Ook niet te lomp, netjes 3 schakels naast elkaar. Zodra ik er mee naar buitenloop kijk ik direct op de plaat hoe mooi de sunray dial is gedaan :slight_smile:

1 like

Mooi klokje, geniet ervan!
Heb zelf een SO is 42mm en 15mm dik draagt ook lekker.

1 like

Nu wil ik er ook 1 :confused: Bedankt weer! :middle_finger:
:wink:

1 like

Nice!!!

1 like

Thanks!!

Ja dat is idd ook een erg mooie maat! :slight_smile:

Breitling Colt A17350. Succes met zoeken :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Een mooi horloge van een gerenommeerd horlogehuis!!
Ik wens je er vele aangename momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Dikke klatser. Heel veel draagplezier.

1 like

Van harte, dat is een erg mooie Breitling!

1 like

Dank Tissot62!! :slight_smile:

Is inderdaad een mooi model. O.a. door het onbreken van die lompe cijfers op de wijzerplaat, zoals ik bij sommige Breitlings zie en niet echt kan waarderen. Deze klopt wel. Ben alleen wel bang dat die gepolijste band een krassenmagneet zal blijken. Zou deze zelf meteen op een mooie rubber Breitling band doen. Maar goed ik ben een zeikerd als het gaat om beschadigingen…:wink:
Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

1 like

Polijst beurt heeft die sowieso nog nodig. Heel dat ding is shiny behalve de top van de bezel waar de nummer in staan.

Supermooi ding! Veel draagplezier!

Naam veranderen naar BreitlingAddict of is dat nog niet aan de orde?

1 like

Mooi hoor, deze en de Galactic 41 vind ik de mooiste van Breitling.

Bij lange na nog niet :stuck_out_tongue: er gaat niets boven een Rolex voor mij :stuck_out_tongue: