NA: Breitling Endurance Pro - foto heavy topic -

Als ze deze nu eens in 39 of 40mm uitbrachten zou er een forumrun op komen denk ik.

2 likes

Ik heb wit omgehad, erg mooi maar ik zou denk ik gaan voor rood of blauw.

1 like

Dan ging ik er echt serieus werk van maken, jammer (of juist niet) dat ze net te groot zijn.

Ik neig naar blauw of (Breitling) geel…

2 likes

Ik was, ben en blijf enthousiast! Lees je mee @daffie :sweat_smile: Enige wat minder is is dat de lume snel dooft op de index cijfers… de wijzers blijven wat langer scherp en helder! Het horloge draagt super comfortabel door zijn lage gewicht van 64 gram. Ander mega plus punt is dat het een echte grab and go is… Of te wel; heerlijk dat quartz om er zo bij te hebben :ok_hand:

:point_up_2: precies dat… Maar… :point_down:t3:

Of dat dat waarheid zal zijn weet ik niet. Veel gehoord is dat het een wel erg dure “G-Shock” is. Ik vindt het het geld waard. Maar dat is mijn persoonlijke mening!

Doordat hij zo licht is lijkt mij de maat iets minder interessant. Tenminste qua aanwezigheid i.v.m. gewicht op de pols. Mijn pols is een 16,5 á 17 cm… maar wel plat en ik draag hem prima. Maar zoals zoveel hier op het forum valt over subjectiviteit dagen zo niet weken te debatteren :sweat_smile:

Persoonlijk vindt ik wel dat je voor een opvallende variant mag moet kiezen; blauw is een beetje saai / veilig :see_no_evil:

En last but not least; de kast van Breitlight materiaal is totaal ongevoelig voor swirls of lichte krasjes :partying_face:

1 like

Jazeker :sunglasses:

1 like

Blauw springt er wel uit voor mij. Eventueel afwisselen met een zwarte Breitling rubber om nog meer te neutraliseren. Dit is subjectief weliswaar. Het hangt er maar net van af hoe en wanneer je hem wil dragen. Ik begrijp waarom anderen de heftigere kleuren adviseren, die zijn helemaal top. Alleen naar mijn mening minder goed te combineren in het algemeen dagelijks leven. Dan is ie net te sportief.
Absolute pro is voor mij de zorgeloosheid en geen gedoe met krasjes etc, dat duwt me heel erg richting deze jongen aangezien @MannetjeMar zijn supervette Seawolf nog even buiten bereik ligt. :man_shrugging:t3::grin:

2 likes

Dan ben je er anders wel bijna :wink: Beide toppers; maar echt niet te vergelijken :sweat_smile:

Nee dat is geen vergelijking, ben ik met je eens! Net te vroeg was de conclusie al eerder… :wink:

1 like

Ik moet heel eerlijk bekennen dat toen ik dit model bij de AD zag liggen er ook een beetje G-Shock vibes van kreeg. Een enorm overpriced G-Shock dan wel.

Maar als ik deze plaatjes zie neem ik het helemaal terug. Stiekem toch best wel gaaf!
Zo zie je maar weer, smaken zijn daar om te schillen!

Heel erg veel draagplezier in elk geval! :slight_smile:

2 likes

Ik ben er ook nog niet uit…blauw of geel. Best een lastige keuze. Blauw inderdaad veel meer ingetogen en dat kan juist goed zijn voor zo’n toch vrij fors horloge. Maar geel heeft iets lekker fris…en geel is ook echt een Breitling kleur. Plus ik houd wel van de kleurencombi geel met zwart. :honeybee: Ik zou 'm dan wel op een zwarte band willen dragen…gele band is mij waarschijnlijk echt ff too much.

50/50 :grimacing:

2 likes

Stoere ‘kerel’ gefeliciteerd!

1 like

Geel is inderdaad ook top! Gaan passen dus… Eerste gevoel volgen… :wink: Succes!

1 like

:wink:

3 likes

Auw :see_no_evil: :laughing:

1 like

Ik zou verleiden tot een mooie blauwe, maar ik wacht tot ze in Roermond aankomen :grin:

1 like

Ja dat zou idd lekker zijn met een dikke korting. :ok_hand: :grin:

1 like

Ik heb toen mijn Skyracer limited met een heel leuke korting gehad :smiling_face_with_three_hearts:

Lekker idd. Ik zojuist ook met m’n Colt…20% korting. :+1: Prima adresje.

1 like

mooi ding! Breitlight is echt top! kneiterhard, al paar x mijn skyracer flink gestoten, helemaal niks te zien.

2 likes