Gaat je niet teleurstellen .
De eerste dag was het niks bijzonders.
Eenmaal in gebruik ontdek je de ware kwaliteiten en hoe bijzonder (goed) dit materiaal is.
Ik ken geen ander horloge/materiaal dat zo perfect doet wat het moet doen.
Volkomen zorgeloos knallen zonder enige krimp of comfort issue .
Cool horloge. Ik zou 'm in de categorie “Zo lomp dat ie cool wordt” scharen, en denk dat je daar ook voor gegaan bent. Gefeliciteerd man, veel plezier er mee.
Zo heurt het! Breitling stijgt hier in m’n achting. Hulde.
Ik zie net de COSC standaard voor quartz staan. Je mag 25 seconden per jaar afwijken als ik dat goed interpreteer. Ik moest dat opzoeken.
Wat is er Super aan Breitling’s quartz? Zeggen ze nog iets over die uurwerken? Doen ze aan temperatuur-regulatie, high torque, high accuracy, wie heeft het uurwerk ontwikkeld?
Ik ben benieuwd of het puur het uiterlijk was, of dat er iets technisch aan de hand is waardoor je deze wilde hebben. Kastmateriaal lijkt me spannend.
Integendeel! Ik vind een standaard kleine lug gap het mooist. Ik zie graag rechte banden aan zo’n kast, zonder fratsen.
Standaard-banden met standaard-lugs zijn fantastisch. De Lug gap is hier niet al te groot. Dus als jij op je motor door de jungle van Midden-Amerika rijdt, en je bandje gaat naar de kleaute omdat je achter een alligator blijft haken, dan kun je echt met een gerust hart elk after-market NATO, rubber of siliconenbandje scoren wat ze maar hebben liggen in de Mall-Premiar aan de hoofdweg in Catacamas, Honduras of zo.