NA: Breitling Endurance Pro - foto heavy topic -

Gaat je niet teleurstellen .
De eerste dag was het niks bijzonders.
Eenmaal in gebruik ontdek je de ware kwaliteiten en hoe bijzonder (goed) dit materiaal is.

Ik ken geen ander horloge/materiaal dat zo perfect doet wat het moet doen.
Volkomen zorgeloos knallen zonder enige krimp of comfort issue .

2 likes

Wat een geweldig horloge! Lekker druk, goed gedaan :slight_smile:

Dit is voor mij echt typisch modern Breitling! Mooi ook die gematteerde wijzers en 3,6,9 als ik het goed zie(?)

En deze past ook perfekt naast je PloProf knaller :+1:

1 like

Drie knallers… de Explorer 1 en 2 ontbreken op de foto… waarbij ik persoonlijk vindt dat de Polar er goed bij past… en de Explorer 1 niet!

22 likes

Goeie collectie!

Ik zie: ter zee, ter zee en in de lucht. De Explorers zijn ter land dus serie compleet :grin:

1 like

Lekker werk klokkie, ik heb toevallig de blauwe on order.

1 like

Voor mijn werk kan ik elk horloge aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtig!

1 like

Gave fotos van een heel tof horloge!

1 like

Supervet :facepunch:

1 like

Proficiat :+1:
Mooie collectie !

1 like

Geweldig maarre het is inmiddels donker ik mis een lume shot!

1 like

Ik niet.

1 like

Ziet er Top en stoer uit, opvallend maar zeer mooie combi zwart met geel, veel plezier van deze topper :+1:t2::grin:

1 like

Wat een schitterend exemplaar heb je aangeschaft Marco😁 De gele kleur is de juiste kleur die bij jou past💛

Hoeveel weegt het horloge eigenlijk? 80 gram of nog minder🙃

Heel veel plezier draagplezier gewenst en binnenkort maar weer eens even meeten dacht ik zo. Moet nog een boel passen😛

1 like

En precies hierom wil je hem. Ik kan die plastic gebakkies wel waarderen.
Lekker kleurtje ook :ok_hand:t3:

2 likes

Cool horloge. Ik zou 'm in de categorie “Zo lomp dat ie cool wordt” scharen, en denk dat je daar ook voor gegaan bent. Gefeliciteerd man, veel plezier er mee.

Zo heurt het! Breitling stijgt hier in m’n achting. Hulde. :+1:

Ik zie net de COSC standaard voor quartz staan. Je mag 25 seconden per jaar afwijken als ik dat goed interpreteer. Ik moest dat opzoeken.

https://www.cosc.swiss/en/certification/quartz-movements

Maar …

Wat is er Super aan Breitling’s quartz? Zeggen ze nog iets over die uurwerken? Doen ze aan temperatuur-regulatie, high torque, high accuracy, wie heeft het uurwerk ontwikkeld?

Ik ben benieuwd of het puur het uiterlijk was, of dat er iets technisch aan de hand is waardoor je deze wilde hebben. Kastmateriaal lijkt me spannend.

Integendeel! Ik vind een standaard kleine lug gap het mooist. Ik zie graag rechte banden aan zo’n kast, zonder fratsen.

Standaard-banden met standaard-lugs zijn fantastisch. De Lug gap is hier niet al te groot. Dus als jij op je motor door de jungle van Midden-Amerika rijdt, en je bandje gaat naar de kleaute omdat je achter een alligator blijft haken, dan kun je echt met een gerust hart elk after-market NATO, rubber of siliconenbandje scoren wat ze maar hebben liggen in de Mall-Premiar aan de hoofdweg in Catacamas, Honduras of zo.

3 likes

Ik was nog niet overtuigd van de Endurance totdat ik jouw foto’s zag. Prachtig geschoten! En een klok met karakter.

1 like

Speciaal een lume shot gemaakt vanochtend voor je @Hertogjan

Is wel een stukje minder als ik gewend ben van de duikers en de Polar :see_no_evil: Maar wel lekker strak :sunglasses:

4 likes

Dubbele kudo’s, eh likes verdiend!
Mooi ding man.

1 like