NA Breitling nav8

Hallo lotgenoten,

Gisteren in ontvangst genomen en ik was eigenlijk helemaal niet van plan er een topic voor aan te maken. Maar volgens mij heb ik deze hier nog niet voorbij zien komen dus vandaar toch maar een klein topic aangemaakt. Aanschouw de Navitimer 8.

Thanks for watching🤓

Alvast een fijne jaarwisseling en veel gezondheid, geluk en horloge plezier gewenst voor 2022.

53 likes

Mooie Breitling! Veel draagplezier.

1 like

Gaaf ding! Wat is de diameter?

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Prachtig :heart_eyes: met de B1 en de glazen bodem :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Was nooit geen fan van Breitling, maar ik draai langzaam bij .
Mooi horloge, gefeliciteerd

1 like

Ziet er uit als een flinke blok staal.
Prachtige Breitling gefeliciteerd ermee.

1 like

gefeliciteerd, lekker robuust :wink:

1 like

Ik was nooit zo gecharmeerd van Breitling, maar deze kan ik om een of andere reden wel waarderen. Gefeliciteerd hoor! En jij ook de allerbeste wensen!

1 like

Heb het zelf nog niet opgemeten maar online staat er 43mm bij een dikte van 13,9mm en een l2l van 50mm.

1 like

proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Die is een partij mooi zeg :ok_hand::ok_hand:

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

1 like

Mooie chrono! Ik snap hun verwijzing naar navitimer wel niet zo goed… maar kan aan mij liggen :slight_smile:

Verder mooi gebalanceerde chrono. Wou ook dat mijn navi een glazen bodem had!

1 like

Gaaf die navitimer 8 serie. Ook de ‘gewone’ date versie erg tof. Die is 41mm. Deze 43 volgens specs toch?

Geniet van je mooie aanwinst :+1:

Sorry, niet alles gelezen… Ja dus :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en voor jou ook alvast “eine gooje roetsj”, alle geluk en gezondheid voor 2022!

1 like

Mooie Breitling. Om doen tijdens de jaarwisseling!

1 like

Daar ben je niet de enige in, volgens mij zijn ze er zelf ook van terug gekomen. De opvolger heet Aviator8. Lijkt mij een betere benaming aangezien het is gemodelleerd naar de aviator series uit de jaren 30 en 40. Als ik de informatie op het internet mag geloven tenminste.

1 like

Bedankt! Was het wel van plan ja. :grinning: