NA: Brunmontagne

Met mijzelf maakte ik recent de afspraak dat mijn collectie goed is zo. Daar heb ik mij keurig aan gehouden. Daarvoor hield de Representor van Pascal mij al bezig. Echter, het kwam er niet van.

Mijn zoon luisterde wel eens naar mijn gezwam en was op de hoogte van de afspraak met mijzelf :yum: Om er vanaf te zijn kwam hij in actie! Zag op mp een Representor en betaalde hem, ik mocht m zelf gaan halen :grimacing:

Omdat er al heel veel over geschreven is alhier zal ik het zo kort mogelijk doen:

Eerste indruk: fantastisch mooi horloge!

De MAAT: was de grootste verrassing. Op foto’s vind ik een horloge lastig te beoordelen en het leek mij vanwege de hoekige vormen wat lompig. Voor t eggie is niets minder waar, de verhoudingen zijn perfect! Wellicht omdat de bezel een bescheiden 38mm meet en daardoor het geheel zeker niet groot of lomp toont.

De DETAILS: mbt de afwerking vraag je je af hoe dat kan voor deze prijs, belachelijk strak allemaal! De aangebrachte details op de kast geven het horloge een geheel eigen smoel, direct herkenbaar :ok_hand:t2: Bovendien niet overdreven, maar precies voldoende om onderscheidend te zijn.

De DIAL: very clean en een mooie sunburst. Een zorgvuldig gekozen gevalletje van ‘less is more’ :hugs:
Ik heb de zwarte, maar eigenlijk zijn alle beschikbare kleuren prachtig!

Omdat ik het fijn vindt dat mijn horloges pas zitten heb ik een voorkeur voor rubber. Meestal is hiermee een goede fit te vinden. Stalen banden ontberen vaak een goede microverstelling of hebben er helemaal geen zoals mijn Omega ‘Peter Blake’ Daarvan ligt de prachtige stalen band meestal in de la en draag ik hem op rubber.
Deze Brunmontagne had toevallig de originele rubber band dus dat was prettig! Zit erg comfortabel en is goed verstelbaar. Bovendien met een mooie wafelstructuur en een toffe zwarte vouwsluiting!

Resumé: de Brunmontagne Representor is het bewijs dat een horloge niet duur behoeft te zijn maar toch in alle opzichten een rijke uitstraling heeft en niet onder doet voor veel horloges uit het hogere segment. Met een Representor om de pols sta je ergens voor, laat je zien dat je bewust gekozen hebt.

Mijns inziens een zeer onderscheidend horloge dat mij behoorlijk overrompelt heeft :flushed:

Ik ben niet zo van de clubjes, maar in dit geval maak ik een uitzondering, ik ben een Representor :sunglasses:

@ Pascal @Brunmontagne: een topprestatie, proficiat :+1:t2:

32 likes

Ik vind dit het leukste. Tof van je zoon!

9 likes

Eensch :wink:

1 like

Mooie actie !
Mooi horloge !
Gefeliciteerd !

2 likes

Dank je!

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge.

Ik kan het wel niet laten even te refereren naar je topic van 3 maanden geleden waarin je stelde dat je collectie nu definitief was. Het HF had deze NA toen al voorspeld. Zie de resultaten op mijn poll:

Maar goed, dit is inderdaad een twijfelgeval omdat je hem cadeau gekregen hebt :wink:.

3 likes

Dank je!

Had ik m moeten weigeren? :grimacing:

Dan kan je in ieder geval concluderen dat je opvoeding geslaagd is! Top actie

2 likes

Dat dan weer wel :grimacing:

2 likes

Gaaf Peter! Voor mij natuurlijk weer een feest om je stukje door te lezen, bedankt!
Vooral leuk om weer te lezen dat het horloge in het echt verrast!

Helemaal mooi natuurlijk dat je hem van je zoon cadeau hebt gekregen!
Goed opgevoed zoals @HeinW al zegt haha! :wink:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Leuk dat ik eindelijk mag zeggen: welkom als Representor bij Brunmontagne! :slight_smile:.

7 likes

Welkom!
Mooie Na gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Dank, heb n vermoeden dat ie ooit van jou was… :grimacing:

1 like

Dat doet mij goed dat ik hier een bijdrage aan heb kunnen leveren :grinning:
Welk nr heeft die?

1 like

Topactie van je zoon :+1:t3: Welkom bij de club.

1 like

Leuk verhaal Peter! Mooie aanvulling in je collectie!

1 like

3

1 like

Thnx!

1 like

Dank je Jeroen!

Je heb iets unieks in handen, die was idd van mij.

2 likes

Pracht van een aanwinst!!

1 like