NA: Bullhead

En jullie dachten vast dat het een Seiko zou zijn, maar nee :smiling_imp: De citizen bullhead in de panda variant. Er valt veel voor te zeggen waarom deze Citizens eigenlijk beter zijn dan de Seiko’s met hun 28.800 bph flyback chronograaf uurwerk. Ook zijn ze wat minder fors dan de Seiko’s. Kortom, gewoon leuk om de horizon wat te verbreden :sunglasses:

28 likes

Jij gaat maar door he…:wink: Erg mooi, van harte!

1 like

Dit is wel echt puur een toevals treffer. :upside_down_face: Ouders van een goeie vriend hadden wat horloges liggen en vroegen of ik er eens naar wilde kijken. Dat waren voornamelijk gouden dameshorloges maar ze hadden deze ook nog deze Citizen. Natuurlijk is dat wel even andere koek dan de dameshorloges. Ze waren er blij mee dat ze bij mij een goede bestemming er voor hadden gevonden. Dus een 1ste eigenaar en 100% origineel exemplaar. :smile:

6 likes

En special price for you my friend🤪

2 likes

Hey… :open_mouth:… Ben ik net aan de Seiko en ga jij over op Citizen…hahaha :upside_down_face::joy: . Maar heel mooi exemplaar man!..dat is mazzel hebben zeg…veel plezier ermee! :slight_smile:

En groetjes van zijn tweelingbroer! :upside_down_face:

5 likes

Mijn beste,

Een kordate aanwinst!!
Veel plezier dan ook met deze solide en vooral ook mooie Citizen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik denk dat het horloge ook amper gedragen is. :open_mouth: Jij weet dit vast wel, het horloge heeft een datum quickset maar geen quickset voor de dag. Is dat goed?

1 like

Je moet de kroon in de eerste positie trekken en dan op de start/stop knop drukken dacht ik of gewoon draaien aan de kroon 1 van de 2 :upside_down_face::joy:

Kan je wat goede foto’s maken vd band, schijnt nogal apart te zijn en als deze helemaal origineel is dan de band ook…

Net andersom met het flybackknopje dus rechter…zie filmpje

@koekoek

1 like

Blasfemie! :rage:
.
.
.
.
.

Geintje! :grin:

2 likes

Schitterende panda. Erg mooi.
Ben een beetje jaloers.

2 likes

Heel tof Daniel! Echt een mooie Panda, gefeliciteerd man

1 like

Erg apart hoe dat werkt. Goed om te weten dat het zo hoort in ieder geval. De band is helemaal van solide links. Wel heel apart verdeelt met een pinnetje halverwege de band

1 like

Oh dat heb ik nog niet eerder gezien dat halverwege pinnetje, moet eens goed kijken want ik denk dat ik er 1 of 2 liggen die er op lijken…Bedankt voor de foto’s!! :slight_smile:

Werkt grappig ja die datum verstellen… :upside_down_face:

1 like

Lekker bezig, Koekoek(sklok)
Een nette en 100% originele Ciz bullhead is al weer wat jaren een uitdaging
:+1:

2 likes

Ziet er goed uit! Mooie bullhead!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Mooie Vintage, wat een mazzel had je!

1 like

Ja, klopt! Dacht meteen aan Seiko. Maar deze Citizen is veel leuker.

Mooie aanwinst en veel plezier er mee !

Kan het niet nalaten om even mijn zwarte Seiko Unicorn te showen :

Dit model is pas een paar jaar oud.

1 like

Zo’n Seiko bullhead is ook erg leuk hoor :smile: Maar wel erg prijzig helaas tegenwoordig.

2 likes

Super, gefeliciteerd :+1:

1 like