NA Bulova 262kHz ♾️ Limited Edition

Ik vind Bulova echt een ondergewaardeerd merk. Sinds 1875 bestaan ze al en hebben ze een indrukwekkende 150 jaar geschiedenis in de horlogewereld!

In 2023 kwam de heruitgave van de Bulova Jet Star uit 1973 uit, precies 50 jaar later. Eén van de meest opvallende versies is de 50th Anniversary 96K112 Limited Edition met 262kHz High Precision Quartz uurwerk met sweeping second :heart_eyes:

Ik had eerst de red dial versie, maar eerlijk gezegd begon ik me te ergeren aan de wijzers: ze hadden deels dezelfde kleur als de achtergrond, waardoor het aflezen best lastig was. Daardoor droeg ik hem minder vaak. Toen mijn liefde voor dat horloge voorbij was, besloot ik dat het tijd was om afscheid te nemen en werd de Limited Edition 96K112 mijn nieuwe favoriet.

En wat ben ik blij met die keuze! Er zijn slechts 7.300 stuks van gemaakt, dus het is echt een Limited Edition. In Nederland is hij nauwelijks nog te krijgen, dus heb ik hem uit Japan laten komen. En hoe leuk is het: mijn exemplaar is nr. 5.550 van 7.300 :wink:. Echt een coole toevoeging aan mijn collectie!

Hierbij wat foto’s van de Jet Star :camera_flash:

62 likes

Prachtig!
Bulova is een mooi merk inderdaad.

En ik heb hetzelfde, de “als ik wil weten hoe laat het is kijk ik wel op mijn mobiel” praatjes ten spijt, als ik niet snel de tijd kan lezen van mijn horloge dan hoef ik hem niet. Dan is het een raar armbandje met cijfers en tekentjes.

1 like

Eindelijk :wink: je zat er al even naar te kijken ook hè? Gefeliciteerd. Het is een fantastisch mooi horloge

1 like

ja, beter afleesbaar :ok_hand:
mooi horloge,
draag hem met plezier

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraai ogende Bulova!!
Het heeft een geheel eigen uitstraling. Beetje Retro.

Ik wens je er een vooruitstrevende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Cool!
Leuke NA met mooie foto’s.
Geniet ervan!

1 like

Wat een heerlijke Bulova! En die glijdende secondewijzer…

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Proficiat met je nieuwe Bulova Jet Star 95K112.
Je heb duidelijk de Bulova virus te pakken. :microbe: :wink:
Heel erg besmettelijk en ik kan het weten. :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met deze beauty :ok_hand:t2::heart_eyes:

Deze met de stalen band draagt echt lekker :ok_hand:t2::blush:

1 like

Klopt uiteindelijk de knopen doorgehakt… de red dial eruit en deze erin :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi verhaal. Prachtig horloge. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met deze enthousiaste verschijning.
Veel draagplezier gewenst!!

1 like

Prachtig horloge!!
Goede keuze :facepunch: :ok_hand:

Veel plezier ermee!

1 like

Creation Watches verkoopt 'm voor €327. Zal nog wel 25% bijkomen voor import denk ik.

Die glijdende secondewijzer is hyponitiserend :face_with_spiral_eyes::wink:

1 like

Dat klopt vooral hun 262kHz uurwerken die in de buurt komen van de Grand Seiko 9F

Hij is prachtig, gefeliciteerd ermee! :ok_hand:t3:

1 like

Mooie aankoop @Tsuyosa! Geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like