NA Bulova accutron 666 feet snorkel

Ik was al een tijdje op zoek naar een horloge uit 1970, mijn geboortejaar. Dat is nog niet zo gemakkelijk. Met zo’n rond getal kom je snel terecht bij horloges uit de jaren 1970-1979 of uit de jaren '70. Maar daar kwam hij dan langs, op het HF. Een mooie 666 feet snorkel uit 1970. Maar even een bericht sturen naar een kenner of dit een goede prijs is. Nou het was een goede prijs, want binnen een mum van tijd was de Bulova verkocht. Balen! Maar, na een week kwam er nogmaals een mogelijkheid. Weer een snorkel uit 1970. In de nacht om half drie een app gestuurd dat ik interesse had en de volgende dag was hij van mij. En wat zag het horloge er nog top uit voor zijn bijna 50 jaar. Amper gedragen. Het enige onderhoud dat gepleegd is, was een nieuw indexwieltje, geloof ik, en een streepje oranje verf op de secondewijzer maar wel zodanig dat de oude verf er nog doorheen komt. Verder alles nog tiptop. Wat ben ik er blij mee zeg.

48 likes

Erg cool ontwerp deze!

Van harte, erg fraai!

Maar uhm, wat is het verschil…:thinking:

Met zoeken naar een horloge uit bv 1971 kom je terecht bij horloges uit 1971. Bij het zoeken naar een horloge uit 1970 kom je terecht bij horloges van 1970 tot en met 1979.

2 likes

Niet alledaags en gaaf horloge, gefeliciteerd! :+1:

Mooi hoor en leuk de originele doos erbij

Oe, wat een mooi exemplaar! :ok_hand: Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst!

Heel erg mooi, geniet ervan!

Geweldig mooi horloge!:heart_eyes::+1:

Hele gave Snorkel!

Mooi ding! Zoemze!

Erg mooi horloge in superstaat :ok_hand:t2:
Heel veel plezier van deze mooie aanwinst :+1:t2:

Mijn beste,

Proficiat met deze levenslustige snorkel!!
Ziet er bijzonder appetijtelijk uit!!
Ik wens je er dan ook een uitdagende tijd mee.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtige aanwinst, heel veel draagplezier ermee .

Mooi!. En super leuk een horloge uit je geboortejaar .

Leuk horloge uit je geboorte jaar :hugs: tja ik kom uit 1960 dan zou het nog moeilijker worden om iets leuks te vinden

1 like

Mooi hoor!
Bulova is voor mij de ontdekking geweest op dit forum, wat een prachtige modellen. Heb er nu 3 maar nog geen snorkel. Kwestie van tijd…

2 likes

Hele mooie, ziet er goed uit…:
Groetjes van zijn broer :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Machtig mooi, man! :star_struck:

Heel gaaf