Heel vet!
Was ook zeker een heel mooi horloge.
Maar toen zag ik in de tussentijd deze Omega f300Hz Constellation. En die moest ik hebben
Ja, die Omega f300 Constellation (and Geneve) modellen zijn prachtig. Die van jou is echt schitterend!
Er staat er nog een op mp:
Mooie klok!
Deze heb ik hier op het forum gekocht, komt uit 1968. Er zat een lederen band om (hagedis) die er wel goed bij paste, maar ik heb die vervangen door een flex stalen band (ook hier op hf gekocht).
Heb deze gehad op de flexoband. Super mooi horloge maar bij binnenkomst veels te klein. Jammer vanwege het model maar ga dat nooit dragen helaas.
Veel plezier ermee.
Auwww…
Mooi horloge in geweldige staat Een pracht vondst ! Veel plezier ermee !
Hahaha, weet je, ik had dat inderdaad wel verwacht maar ik heb totnutoe geen last gehad.
Gelukkig…
prachtig! veel plezier
Eh… Ik weet het niet hoor, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er echt, echt heel veel banden beter gaan staan dan een fixoflex. Prachtige accutron, maar in mijn ogen verdient hij een mooie band.
Het is niet de eerste keer dat onze meningen lijnrecht tegenover elkaar staan als het om banden gaat.
Wel consistent…
Het is niet eenvoudig om een goede band voor dit model te vinden. De kleur en met name het kleine formaat beperken de keuze. Ik heb gezocht naar de banden waarmee Bulova zelf dit horloge leverde. Vaak hagedis, groen en zwart maar met een 18mm lugsize wordt dat naar mijn idee al snel een iel bandje. Dat was ook het geval met de band die er om zat toen ik hem kocht.
De fixoflex komt het meest in de buurt van de tijd waarin dit model werd gedragen.
De flex is gewoon een blitse band!
Heel mooi, blij om hem zo te zien.
Viel het nog mee met het herstel en last but not least, hoe ziet de achterkant eruit / heb je de tekst laten staan?
gravering is eruit, heb niet zoveel met graveringen.
Zo jammer dat ze te klein zijn want ze zijn echt zo mooi… Mischien een keer een astronaut Spaceview mod proberen.
ouch… erg jammer, had ik nooit gedaan. Zo een mooi verhaal en datum maar goed das niet mijn keuze.