NA: Bulova Accutron Spaceview NOS

Hoe zit dat nu met die batterijen. Zo worden toch omgebouwd of zo?

1 like

Ja klopt, ze worden omgebouwd naar 1,5V
Origineel werken ze op 1,35V

Mijn beste,

Blijft fascinerend om naar te kijken!!
Veel draag-plezier dan ook met deze “good looking watch”!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ook hier een Accutron Spaceview. Ook bij Gerrit gekocht :+1::grinning:

5 likes

Ook weer zo’n mooi model :ok_hand:

1 like

! :hushed:

Spaceview in alle ere, die eerste die je had… :kissing_closed_eyes: Wat een ding zeg.

Toch, gefeliciteerd met deze klassieker. Altijd leuk.

3 likes

Gefeliciteerd, prachtig, geniet er van en ja, ik wil er ook een :slight_smile:

2 likes

Heel vet!

1 like

Mooie horloges en een heerlijk geluid!

4 likes

Was ook zeker een heel mooi horloge.

Maar toen zag ik in de tussentijd deze Omega f300Hz Constellation. En die moest ik hebben :grinning:

2 likes

Ja, die Omega f300 Constellation (and Geneve) modellen zijn prachtig. Die van jou is echt schitterend!
Er staat er nog een op mp:

1 like

Mooie klok!

Deze heb ik hier op het forum gekocht, komt uit 1968. Er zat een lederen band om (hagedis) die er wel goed bij paste, maar ik heb die vervangen door een flex stalen band (ook hier op hf gekocht).

4 likes

@Ab64 Erg mooi horloge en de fixoflex band staat hem goed :+1:

1 like

Heb deze gehad op de flexoband. Super mooi horloge maar bij binnenkomst veels te klein. Jammer vanwege het model maar ga dat nooit dragen helaas.
Veel plezier ermee.

1 like

Auwww… :grimacing:

Mooi horloge in geweldige staat :heart_eyes: Een pracht vondst ! Veel plezier ermee !

1 like

Hahaha, weet je, ik had dat inderdaad wel verwacht maar ik heb totnutoe geen last gehad.
Gelukkig… :sweat_smile:

prachtig! veel plezier :+1:

1 like

Eh… Ik weet het niet hoor, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er echt, echt heel veel banden beter gaan staan dan een fixoflex. Prachtige accutron, maar in mijn ogen verdient hij een mooie band. :slight_smile:

:point_up_2: