NA Bulova Lunar Pilot Archive Series Reimagined 2023 (43,5 mm)

Als je hem zo ziet is het een prachtig horloge ook technisch een hoogstandje en daar hou ik van. Heel veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi horloge, geniet ervan :wink:

1 like

Mooi horloge en ik wens je veel draagplezier :+1:

1 like

Dank je wel Hennie!

Dank je wel Glenn!

Dank je wel Ron!

1 like

Prachtig Hans! :ok_hand: (ik had jouw NA topic helemaal gemist blijkbaar :flushed:)

En dankzij jou heb ik besloten ook maar eens voor een Lunar Pilot te gaan…de versie in titanium en met een stukje meteoriet.


14 likes

Dank je wel David. Wat leuk dat ik aan jouw geweldige aankoop heb kunnen bijdragen (wat inspiratie betreft dan😊). Erg mooi de uitvoering met meteoriet dial!

Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst.

Sinds de aankoop, nu bijna twee weken geleden, is m’n Lunar Pilot niet meer van de pols geweest!

5 likes

Dankjewel Hans! :+1:

Leuk man…dat klinkt dan zeker als een geslaagde aanwinst. :ok_hand: Zeer fraai ook op de stalen band en polished.

1 like

Beste Hans,

Is dit exact dezelfde als de jouwe? Uiteraard mist deze de luxe banden maar ik heb nog wel iets anders van 20mm.
Alvast bedankt voor de info.

Twijfel omdat ie weliswaar geen datum heeft maar wel 45mm volgens Amazon.

Bulova sports watch 96a225, Black, Chronograph, Black, Chronograph https://amzn.eu/d/6RuMkpO

1 like

Dit is niet dezelfde Folkert, deze heeft een diameter van 45mm, die van mij is 43,5 mm. De onderkant van de kast van deze is mat, die van mij heeft een gepolijste onderkant en alleen de zijkant van de bezel is mat, wat ik persoonlijk wel mooier vind.

Succes Folkert👍

2 likes

En daarnaast heeft de grotere variant een datumaanduiding en de nieuwere versie niet. Zo kan je ze ook makkelijk onderscheiden.

Heb die van mij non stop om:

5 likes

Echt heel gaaf! Staat je goed. Wat is jouw polsmaat?

1 like

Thanks! Mijn polsmaat is 17-. Schommelt bij mij van 16,8 naar 17 cm. Vrij smalle polsen dus.

3 likes

Tip voor de mensen (@daffie) die het gedeelte v/d lederen nato band dat onder de kast gaat vervelend vinden:

Knip het gedeelte net boven het stiksel met een scherpe schaar en voila!

5 likes

Leuk leesvoer Hans! En Proficiat met deze prachtige moonwatch!

1 like