NA Bulova Lunar Pilot Archive Series Reimagined 2023 (43,5 mm)

Mooie combi Hans👌

1 like

Van harte proficiat met deze mooie NA, Hans!
Deze staat bij mij ook nog steeds op het verlanglijstje; wel jammer dat ik zo ver van Haaksbergen af woon…
Maar er zijn nog meer dealers van dat merk en anders is online ook nog steeds een optie.
Geniet in ieder geval van je NA!

1 like

Iets zegt me dat deze Bulova het ook leuk doet op een Molequin steel grey Saffiano…:blush:

Hier een plaatje met de maanconcurrent.

2 likes

Mooi. Maar er zou eigenlijk velcro op moeten, gewoon erbij voor de lol :smile::+1:

Of heeft de Lunar een oneven lugmaat? :thinking:

https://www.watchstraponline.com/Watchstrap-22mm-blue-HB-22N-411/

1 like

Of de olijf textielarmband van Sinn. :blush:
Deze Bulova kan alles hebben!

1 like

Thanks heb er nu een incomming! :grin::pray:t3:

1 like

Hey @HansT, deze heb ik helemaal gemist! Van harte met je NA! Echt een top horloge een vriend van mij heeft hem ook en dikke :ok_hand:t3:. Geniet ervan!

1 like

In het zwart ziet hij er ook super uit….begint nu ook hier weer te kriebelen nu voor een zwarte :wink:

1 like

Mooi Hans, mijn complimenten.

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!
En veel draagplezier er mee :grin:

1 like

Dank je wel!

Jammer, Haaksbergen is wel gezellig, maar er zijn wel meer dealers in Nederland!

Dank je wel John, erg mooie band deze Molequin👍🏻

Dank je wel Drex, de lugmaat is 20 mm, er zit een extra leren band bij die net als een velcro band onder het horloge door loopt.

Deze band zou er ook mooi bij passen, idd. past er veel bij!

Ha geweldig, benieuwd naar een NA verslag van jou😀.

Dank je wel, leuk👍🏻.

Dank je wel Rens, de zwarte is natuurlijk wel de meest authentieke!

Dank je wel!

Dank je wel Yor!

3 likes

Kwam jouw NA topic tegen op zoek naar informatie over de Lunar Pilot. Want ik dacht: een Moonswatch Snoopy kost €315, veel te veel voor wat het waard is. Een Moonwatch, tsja, die is het wellicht waard maar kan ik niet betalen…
En zo kwam ik via Google de Bulova Lunar Pilot tegen, wat een bakbeest maar wel erg mooi en zeker veel waar voor je geld. Maar op mijn 17,5cm pols?

En nu dan deze serie die ten eerste kleiner is maar vooral ongelooflijk veel op het origineel lijkt welke met de Apollo missie meeeging!

Wat een prachtige chronograaf is dit zeg! Niet alleen qua uiterlijk en afwerking maar ook qua quartz uurwerk.

Ik wens je er veel plezier mee en eerlijk gezegd zweeft mijn muiscursor al bijna over de bestel knop :grin:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Super mooi horloge, met een nog mooiere historie.
Tippie voor de ruimte enthousiasten; Kennedy Space centre in Florida. Niet bepaald om de hoek, maar absoluut een bezoek waard mocht je ooit in de buurt zijn!

1 like

Prachtig Hans!

1 like

Let ook op de prachtige Chronograaf Pushers van de Bulova Lunar Pilot

De Lunar Pilot 43,5 mm met zwarte wijzerplaat zijn met twee type nummers voor hetzelfde horloge verschenen: 96K111 en 96A299.

Dank je wel Folkert, als het kan gewoon op de bestelknop drukken😀.

Dank je wel Joost, als ik in de buurt ben ga ik zeker. Ook wil ik het Bulova Museum in het Empire State Building bezoeken.

Dank je wel Jan👍🏻

4 likes

Die bruine lederen band staat erg goed! Is niet standaard toch?

1 like

Hans, door je post in “Wat dragen wij vandaag” zag ik je link naar je NA, was me vorige week ontschoten.
Maar wat een mooi horloge zeg. En ook een leuk verhaal.
Geniet van de nieuwe aanwinst!

1 like

De bruine band is een Grand Duke van Hirsch, die had ik nog vrijwel ongebruikt liggen, staat en zit geweldig op de Bulova.

Standaard zit er een leren band die onder het horloge door gaat en een prachtige stalen band met massieve endlinks in de doos:

Dank je wel Reinier👍🏻

3 likes

Schitterend Hans! Geniet ervan. :full_moon:

1 like

Dank je wel, doe ik👍