NA Bulova Lunar Pilot

Al een tijdje ben ik besmet met het (pols)horloge-virus, kwam wel pas na mijn 40e (nu 45)…
Knappe uurwerken en mooie wagens, het blijft een mooi duo.
Mijn liefde voor horloges zinderde stilletjes door mijn leven, maar is recent aangewakkerd door mijn ouders. Zie Tissot/Herodia/Omega/Bucherer/Verdal

2 horloges die hoog op mijn verlanglijstje stonden waren:

• Bulova Lunar Pilot
  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Daar een Speedy komt met een aardig prijskaartje, alsook de unieke ruimte-geschiedenis van de Bulova mocht deze toch niet ontbreken. Ik noem het dan ook m’n Baby Speedy.

Gisteren kreeg ik mijn Bulova geleverd, enof ik er blij mee ben. :heart_eyes:

44 likes

Heerlijk horloge! Die dial blijft mooi om naar te kijken :+1:

1 like

Heel gaaf! Was ie er ook maar een slagje kleiner voor mijn bescheiden polsje… :upside_down_face:

2 likes

Mooie aanwinst, die staat bij mij ook nog op het lijstje. Veel plezier ermee!

1 like

Allemaal uitvluchten :slight_smile:

Supergaaf ding. Heb m op staal, en paar banden in bestelling staan. Geniet ervan.

1 like

Haha nee hoor, ik weet uit ervaring dat ik 45mm te groot vind voor mijn pols :slightly_smiling_face:.

Toffe aanwinst! Geniet ervan!

Top aanwinst, mooie klok! :ok_hand:

Ik merk nu op de foto dat de wijzer van de rechter seconde aanduiding niet mooi op de 0 gecentreerd staat.
Is dat normaal? Of ben ik nu heel picky?

Toch maar even contact opnemen met de verkoper? Of is dit een afwijking dat normaal is.

2 likes

Ik heb m zelf ook, vind hem fantastisch. Veel plezier ervan! Over de wijzer van de subdial durf ik heb uitspraak te doen )bij mij staat hij mooi in het midden) en ik heb geen idee of dit aan te passen is.

1 like

Heerlijk kerel! Ik heb er ook 1 en heel content mee. Ik denk dat je probleempje wel op te lossen is, je kan namelijk de subdials resetten. Ik heb ergens nog wel een handleiding ervoor. Ik ben niet op kantoor, kan je me een pb doen om mij eraan te herinneren? Zoek ik het op voor je.

Cheers :v:

8 likes

Prachtig horloge hoor! Geniet er van!

1 like

Oh ja!, even in de handleiding gekeken én gevonden.
Staat nu netjes op de 0.
Bedankt om me in de juiste richting te duwen!

5 likes

Super! Ziet er alweer ‘stukken’ beter uit.
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Blij mee … maar toen ik het zag begon ik me eraan te storen.
Gelukkig zelf kunnen behelpen met hulp van HF! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooi horloge heb je daar!

Ik zou willen dat dit model er in een maatje kleiner was… dat zou voor mijn polsen beter zijn :grin:.

Veel plezier ermee!

3 likes

Blijft een kanjer!:heart_eyes:

1 like

Mooi horloge de Lunar Pilot.
Veel draagplezier toegewenst met de Bulova. :+1:

1 like