NA Carl F. Bucherer Patravi Scubatec Black

Met gepaste trots laat ik u mijn nieuwe aanwinst zien; een Carl F. Bucherer Patravi Scubatec Black :blush:

U bent wellicht bekend met het gedicht van Ithaka waarin de reis belangrijker is dan de bestemming. Nou het is (denk ik voor menigeen op dit forum) herkenbaar, maar die bestemming is toch ook wel leuk
 (understatement).

Eerst een reis naar het onbekende, ik wilde toch graag een badass horloge nadat mijn Sinn U2 S (emz 5) het veld heeft geruimd voor een prachtige Speedmaster.

Topicje aangemaakt voor genuanceerd advies.

Uiteindelijk dacht ik dat het een Pelagos 42mm zou moeten worden. Bijna een gehaald via ons mooie forum, was het net niet voor mij helaas. Daarna ook bijna eentje op C24 gehaald, wilde bijna de trekker overhalen kwam de vrouw des huizes op de lijn: “die vind ik niet mooi, te gewoon, zoek eens verder”

Gehoorzaam als ik ben, ben ik m’n zoeklijstjes op C24 die ontstaan zijn tijdens de reis weer eens nagelopen, kwam daar een zwarte, grote badass duiker voorbij.

Topicje aan gewijd voor de spiegel die ik wellicht nodig zou hebben.

En jawel, uiteindelijk de bestemming bereikt en de knoop doorgehakt, Ă© voila:

De bestemming voelt ontzettend goed! Wat een horloge zeg, badass, groot (edoch prima voor m’n 17.5cm pols), niet de dik (13.4mm), DLC titanium en een fijne band (met vaste hand stukje kleiner gemaakt).

Tot zover
 :tumbler_glass:

72 likes

Schitterend! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtig! Niet alledaagse wijzerset en indices, mooie plaat. Super! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Super tof! Leuk dat je voor deze bent gegaan. Gefeliciteerd.

1 like

die ziet er geweldig uit :+1:
draag hem met plezier.

1 like

Leuk dat je hem toch gekocht hebt. Erg mooi zo op de foto’s. :champagne:

1 like

Gaaf horloge!! Gefeliciteerd!

Een ding moet me van het hart bij deze Karl F B. :stuck_out_tongue_winking_eye:

De minutenwijzer
super gaaf (Ă©cht waar!), maar 


of is ‘my mind running wild’


1 like

Heel mooi ! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Dat merk zien we hier niet elke dag maar ziet er goed uit :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Robuust ding om te zien, en eens wat anders dan de obligate duikers :ok_hand:

1 like

Je hebt je niet door ons laten (af)leiden. Stoer. :muscle:t3: Gefeliciteerd met je NA

1 like

Toffe en niet alledaagse duiker met een eigen smoel. Gaaf! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Zo zeg, dat is weer eens iets anders dan er hier dagelijks voorbij komt. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je NA!
Wat een ontzettend toffe duiker!

1 like

Buiten dat het een stoer ding is, is de doos ook prachtig.

1 like

Mooie keuze. Benieuwd of deze Carl F. Bucherer ook de rotor heeft die alleen in de rand zichtbaar is (dus een automaat, zonder dat het zicht op het uurwerk wordt ontnomen door een grote rotor). Lang leve Google: “peripheral rotor”. En: gesloten caseback op deze scubatec & geen peripheral rotor. Mag de pret niet drukken: veel draag- en kijkplezier!

1 like

Mooi, bijzondere niet alledaagse keuze.
Vind het altijd wel stoer mensen die durven compllet iets anders te kiezen, proficiat.
Durf het bijna niet te vragen
wat zit er allemaal nog meer in die doos joh?
Groet Leen, en geniet van je nieuwe aanwinst.

1 like

Keine ahnung, zal m nog niet openen.

Vind de caseback ook wel geslaagd.

1 like

“Bescheiden” er komt binnenkort nog een groene field van Radcliffe aan (probeersel) en wellicht in de zomer een witte Nomos Club (omdat m’n broertje gaat trouwen, en jah das toch een gelegenheid om
)

4 likes

Prachtige bijzondere aanwinst :ok_hand:

1 like