NA Casio Duro met Pepsi bezel

Twijfelde net of ik een paar foto’s in ‘wat dragen we vandaag’-sectie zou doen of er een NA van te maken.

Casio heeft van de legendarische Duro Marlin recentelijk drie nieuwe uitvoeringen uitgebracht: een Pepsi, Batman en een Hulk. Heb ze gisteren alle drie binnengekregen. In het Casion only topic foto’s van alle drie gepost.

Over QA en kwaliteit van Casio: bij alle 8 Duro’s die ik heb slaat de secondenwijzer elke minuut perfect aan. Geen uitzondering. Superstrak.

Referentie van de Pepsi-versie is MDV106B-1A2VCF. Voorzien van een 2784, de diameter van de kast is 44mm, dikte is 12mm en de lugs zijn 22mm. Duro’s zijn ideale bandensletjes.

Ik heb deze in ieder geval op een heerlijke Barton Elite Silicone rubberen band met een zwarte toplaag en een ‘crimson’ rode onderkant gezet.

29 likes

Gefeliciteerd, leuk om een bandensletje te hebben. Waar ik overigens meer benieuwd naar ben is wat voor typemachine je daar hebt? Modern old school ding lijkt het? Je gebruikt hem ook daadwerkelijk?

2 likes

Duro, biggest bang for buck :facepunch:

1 like

Een echte fan :smile: Ik vind het een leuk ding hoor!

1 like

Jazeker, supermodern ding voorzien van accu, bluetooth, tabletstandaard etc. Hiero meer pica’s en specificaties:

8 likes

Wat een extreem cool ding! Ik krijg spontaan zin om een roman te schrijven, haha.

1 like

Snap je wel, echt een knaller voor die paar centen :+1:

4 likes

3 likes

Heel cool!
Die Duro’s best ook :wink:
Ik lees er misschien over, maar welke kastdiameter zijn deze?

1 like

Alle Duro’s hebben de volgende maten: kastdiameter van 44mm, kastdikte van 12mm en de lugs zijn 22mm.

1 like

Ok als we zo gaan beginnen:

3 likes

:grimacing:

4 likes

Thanks! Te groot voor me helaas :frowning:

1 like

Gefeliciteerd met deze vrolijke budget Pepsi :star_struck::+1:

1 like

Dank je.

@Gup en @PeterPG die Durio’s heb je ook op een Barton?

3 likes

Barton Elite Silicone met goudkleurige sluiting :+1:

1 like

@gup Die Barton’s Elite silicone voelen en dragen geweldig. Ik kan zo geen beter rubber bedenken. Hoe vind jij ze?

1 like

Ik ben groot fan, heb er een aantal om verschillende horloges. Zeker de two tone banden zijn een lust voor het oog en dragen inderdaad fantastisch :+1:

2 likes

Ja, een groene en een zwarte voor de bi-color en een blauwe voor de blauwe :grimacing: Voor mijn Victorinox inox een zwarte met rode onderkant! Erg fijne banden, mega soepel en vooral omdat er twee verschillende lengte delen bij zitten, dus altijd pas! Bovendien is het zo dat je daardoor maar één keeper hoeft te gebruiken, lekker strak! :ok_hand: Nee, ik ben geen aandeelhouder :yum:



Oeps, had ook nog een blauwe voor de Vic :wink:

4 likes

Haha, leuk om te horen dat er zoveel fans van Barton zijn.

2 likes