NA Casio F-91W

Al veel over deze iconische Casio gelezen en als kind heb ik er ook eentje gehad (of een die er erg veel op leek). Leuk om er zelf weer eentje te hebben.

Voelt gelijk heel vertrouwd, al had ik toch even het boekje nodig om de tijd en de datum goed te zetten. Deze ga ik komende tijd afwisselen met mijn Seiko perpetual calendar. En als het een beetje meezit ook met mijn Anordain model 2 die nog in afwachting is van de volgende batchproductie daar.

Overigens moet het wel een andere geweest zijn, want toen ik tiener was bestond deze nog niet. Maar het geeft wel hetzelfde gevoel.

33 likes

Leuke en nostagische NA. Veel plezier er mee

3 likes

Ohhhhh F-91W!! Grote fan hier! Obama approves!
Veel draag plezier. Ik heb er altijd eentje in reserve liggen om cadeau te doen en hopelijk iemand te besmetten met het horloge-virus.

D646A968-8529-455E-9C78-87888B5060FE

6 likes

Osama approves too!

Serieus: klassieker natuurlijk, ik heb em ook, de mijne zit op een nato sinds het bandje kapot is (en vervangen is duurder dan een nieuwe):

8 likes

Btw nieuwe medewerkers van bank bunq krijgen er eentje als ze in dienst komen heb ik gelezen in de origin story geloof ik

1 like

Blijft toch een topper. :smiley:

9 likes

Bij mij heeft dat zeker gewerkt. Hoewel ik veel van mijn vroegere horloges bewaard heb, is deze blijkbaar zoekgeraakt.

Ik heb er 3, waarvan een nepper maar daar kwam ik pas later achter. Top horloge! :+1:

2 likes

Leuk :+1: gefeliciteerd met de aanwinst

Naar verluidt zou dit horloge veelvuldig gebruikt zijn door Al Quaida voor het maken van ontstekingen

2 likes

Fantastisch horloge. Zo veel voor zo weinig bieden is echt een prestatie.

Gefeliciteerd!

Volgens mij heeft bijna iedereen hier er wel eentje :slight_smile:

1 like

Mooie foto. Dit horloge hoort in iedere serieuze collectie😇

1 like

Bedankt. Beetje lucky shot.

Hoe zit het met de wachtlijsten hiervan?

1 like

Als je de casio bedoelt, dat viel erg mee. Vanmiddag naar de AD gefietst en ik kon hem zo meenemen. Als je de Anordain bedoelt, daar zijn ze over op batch productie. Maandag gaat er een batch model 1 in de verkoop. Die van mij komt daar ergens achteraan.

1 like

Ik doelde op de Casio :wink:.

6 likes

Niet te geloven hè, dat ze een horloge van twee tientjes nog steeds namaken.

3 likes

De F-91 is al jaren mijn vaste werkhorloge. Hij gaat straks weer mee de nachtdienst in :grin:

8 likes

Ik ben overstag en heb de Casio F-91w aan mijn collectie toegevoegd.

4 likes