NA: Casio Oceanus OCW S-100

Toffe info! Ik las in de handleiding dat je zelfs de datum via instellingen precies recht in het venster kan plaatsen, mocht dat al nodig zijn…

Zéker als je m zo vlak naast de aarde ziet ja jeetje

1 like

hahaha jij hebt ook al weekend, zoveel is wel duidelijk :wink:

1 like

Wel extra kosten mbt customs cq btw ivm import?

Thanks voor deze info.
Heb zo’n idee dat dit klokje weleens een forum favoriet kan gaan worden.

nee, want EU

1 like

Heel erg mooi!Proficiat ermee.

1 like

Prachtig ding, heb ook al een paar Oceani (we zullen maar erudiet doen :smile:) de revue zien passeren hier… Het begint te jeuken :rolling_eyes:

2 likes

Prachtig horloge en mooie voorstelling ervan. Mooi te zien dat quartz toch nog leeft!

1 like

Thanks

Ik twijfelde eerlijk gezegd, omdat de site Solojapan heet.

Dus dit is handig om te weten, voor in de toekomst wellicht.

Uit Spanje? Nee want dat is de EU

1 like

Prachtig ding! Staat al op mijn lijstje van het begin van het verslavende virus…:face_with_head_bandage::grin:

1 like

Grappig hoe dat werkt. In dit topic zijn er een paar mensen die hem willen hebben. En dat terwijl het exemplaar van @Fookus toch echt een behoorlijke tijd roerloos te koop stond in het blauwe gedeelte.

3 likes

Jaja ik snap m ondertussen.
Ik liet me van de kaart brengen door de naam van site.

Maar thanks anyways

1 like

Ja…wel jammer en typisch dat zoéén net langskomt als je op dat moment een andere net hebt gekocht of net de liquide middelen effe niet hebt​:wink::money_mouth_face:

Er zijn gewoon teveel gave horloges😊

2 likes

De nieuwe slogan van Casio luidt dan ook;

“Since 1974, there has never been a mechanical Casio watch. And there never will be.” :wink:

2 likes

Advertentie dateert van 30 maart, toen had ik nog nooit van de lijn gehoord :joy:

1 like

Echt tof! Wou ik ook al een tijdje maar was dit al vergeten!

1 like

Thnx! De kwaliteit en afwerking van de Oceanus serie is erg goed. Enkele voorbeelden; :wink:

1 like

Ik vind deze Citizen Attesa en Casio Oceanus beide zó mooi hèh

1 like