NA: Casio Oceanus OCW S-100

Tip: Ik heb een Oceanus OCW S100B overgenomen van een forumlid (berdski) en deze mag voor weer weg omdat ik liever een andere wil. Omdat ik (nog) niet op het forum mag adverteren heb ik hem op Marktplaats gezet. Voor €300,- mag ie weg. In hele mooie staat en helemaal in orde.

Erg mooi horloge dit. Proficiat!
Het zou een vervanger of aanvulling kunnen zijn bij mijn radio controlled citizen. Mijn voorkeur is mechanisch maar een retenauwkeurig gesynhroniseerd horloge in de doos vink ook wel fijn. En de prijs/kwaliteit lijken mij bij dit horloge ook dik in orde. Ik ga er eens naar kijken. Bedankt voor de review en meer plaatjes zijn altijd welkom :slight_smile:

1 like

Zo is het maar net…:wink:

5 likes

Ook al een paar keer verlekkerd geweest als ik dit horloge en z’n specificaties voorbij zie komen.
Geniet van deze top-Casio :thumbsup:

1 like

Leuk om eens een minder gekend horloge als deze te zien passeren. De afwerking is knap gedaan en ik vind het ontwerp met de blauwe accenten op de indices toch wel mooi. Het is niet m’n persoonlijke spraak, maar dat is ontegensprekelijk een knap horloge :wink:

1 like

:thumbsup:
Thanks voor de plaatjes. Hij is erg mooi, ik vind het een knappe verschijning en was voor mij bij de eerste aanblik erg aantrekkelijk. Ga er toch is serieus naar kijken. Hij is dressy en toch door de lume ook weer tikje sportief. Het heeft wel iets. Als die gaat mag je me een pb sturen :slight_smile:

1 like

Bedankt!

Klopt, het is een beetje van beide. Draag deze nu een paar dagen en dat bevalt goed. Lekker licht, comfortabel, fijne uitstraling en heel erg op tijd…:+1:

1 like

Zeer mooi horloge, nooit eerder gezien. Kan nu niet stoppen met alles er over te google

1 like

De Oceanus serie is een erg mooie reeks horloges. Die van de OP is prachtig in eenvoud.

1 like

Dat is inderdaad leuk. Over deze serie is een hoop interessante informatie te vinden…:+1:

Bedankt! :slight_smile:

Zeer interessant, op dat gebied van snufjes is Casio wel altijd goed bezig.
Veel plezier ermee.

1 like

De zwarte versie

5 likes

Hier ook mijn grijze versie :smirk:

4 likes

Hij is mooi!

In beide kleuren een fraai horloge! Ik vond nog een aantal aardige plaatjes op het net, niet van mij dus met meer detail…:zipper_mouth_face:

En dit model is toch ook prachtig hoor; :wink:

1 like

Ontzettend mooie foro’s van een ontzettend mooi horloge. Eigenlijk wil ik de zilveren versie hebben met de blauwe accenten :worried:
Bedankt voor de mooie plaatjes!
Ik vind de Oceanus Manta OCW-S2400-1AJF ook prachtig

1 like

Oceanus is mooi!

Hier de T1000 (voorloper t2600)

2 likes

Is die T1000 een zwart gecoate titaniumversie?

Nee titanium

1 like

Erg fraai @Fookus, als ik dit zie krijg ik zin in meer. Meer functies, meer knopjes, meer Oceanus! :+1:

1 like