NA: Certina DS Action 38mm two tone, groene bezel (Dao)

Heerlijke gewaagde keuze zeg in deze variant! :ok_hand:

1 like

Lekker uitgesproken! Ik hou ervan

1 like

Mijn beste,

Leuk om te lezen hoe je tot dit magistrale resultaat bent gekomen!!
Goed gedaan!! Proficiat dan ook!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik vind m zo vet!!! :heart_eyes:
Ik merk dat ik ook steeds meer naar een two-tone neig.
Veel plezier met deze topper @Dao :facepunch:t2:

1 like

Mooi man. In mijn ogen had het datumvenster de vorm van de indices iets mogen citeren, maar verder echt helemaal top, zeker in de kleurstelling die jij koos.

Veel plezier er van!

1 like

Gewaagde kleurstelling hoor, maar komt goed uit de verf.
De weg ernaar toe was al mooi. Nu veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Heel gaaf en perfecte maat. Enjoy!

1 like

Knaller. Erg lekker weer… :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gaaf hoor, mooie aanwinst, gefeliciteerd! En leuk geschreven!

1 like

@Dao wow mooi! Blij dat ik je aan de gouden tip heb kunnen helpen :wink:

1 like

Lekkere NA, in deze samenstelling wil Ik hem ook wel graag om de pols hebben. De WAF is al binnen.

1 like

Mooie post weer en gefeliciteerd ermee. Staat je super. Hele gave keuze

1 like

Vette shit, man! :+1:
Staat bij mij op de watchlist ook. Twijfel nog wat over de maat. Ik houd wel van kleinere maten, heb nu een 34, 36 en 38 mm, maar voor een duiker weet ik het niet. 40 mm lijkt me eerder ideaal. Ik hoop hem ergens te vinden om even te passen.

1 like

Two tone - puur persoonlijk - wat gewaagd, maar wel subtiel!!! Ik vind hem mooi!

1 like

Veel plezier ermee! Super gaaf :+1:t3::+1:t3:

1 like

Mag ik vrijuit mijn mening geven over dit horloge ??

Ja?

Sure?

Ok…
Wow, echt HEEL gaaf horloge.
Zonder korting ietwat te prijzig om impulsief aan te schaffen helaas want ow ow ow wat VET

2 likes

Hij is echt tof. Mooi formaatje eigenlijk wel voor een duiker.
Ik vind het wel mooi dat ie volledig gebrusht is. Dat maakt het goud niet zo pooierig :crown:
Die scherpe lijnen van de crownguards staan hem ook goed :ok_hand:t3:
Have fun with it!

1 like

Ja perfect als wij duikers willen dragen :sweat_smile: deze en de SKX013

:grin::grin:

Zeker man! Ik ben je dankbaar haha.

En jou ook dankbaar, zeker voor de Finse link :pray:t2:

Ja, de SKX013 van 38mm is wel een beetje een tonnetje (hoog in verhouding), maar deze klopt gewoon geheel.

Geen idee als je het aantal gram wil wegen (moet je maar even googlen) maar hij voelt voor een duiker niet zo zwaar. Comfortabel.

:rofl: kantoorpak dan?

Je bent kort van stof vandaag! Thnx. Ja hoe zie je dat voor je dan? Gouden randje, of breder? Daar hebben ze weinig mee gedaan, wel het voordeel dat de datumvenster niet zo de aandacht opeist.

Ligt een beetje aan je pols natuurlijk! Ik vind de SKX013 kleiner ogen, deze neigt eerder naar 40mm, optisch dan.

Ojee

Nou okee…

Ja kom nou maar

Gast…

Thnx :sunglasses:

Precies eens met beide punten!

Dao - levend op de rand :sunglasses:

tumblr_8eb6d40a728fd5b9a48028cd0440699b_7fafa9c7_500

11 likes

Gouden randje hoeft niet, gewoon visueel: Zo uitsnijden dat hij lijkt op de vorm van die indice. Iets taps toelopend dus. Nu trekt het juist erg de aandacht omdat het het enige rechthoekige visuele element is op die hele wijzerplaat. Zomaar een gedachte. Ik weet niet of het in de praktijk zou werken, dan zou ik moeten gaan sjoppen met zo’n foto. :slight_smile:

Eigenlijk ben ik aan het zeggen dat ik het jammer vind dat er geen no-date versie is. Hoe meer ik over horloges nadenk, hoe meer ik heel erg veel problematische datum-implementaties zie. :thinking:

2 likes

Ja ook wel aan gedacht, maar geen idee of dat zou werken

Hmmm ik kijk er juist overheen omdat er niets te zien is. Een taps toelopend venster… weet niet, misschien denk je juist wel ‘dafuq hebben ze daar geprobeerd?’

Ja als die er was had ik die sowieso genomen idd :ok_hand:t2:

1 like