Dat zou kunnen. Daarom de disclaimer: Het is slechts een brainfart.
Het doet vast pijn om jouw te zijn
(Is maar een grapje hoor, ik kan je goed begrijpen!)
Maar even zonder grappen; Zou je niet eens zzp’er worden als horloge ontwerper joh? Als Certina hier niet over nadenkt en jij wel?
Mooi horloge.
Mooi horloge.
Mooi horloge.
Driewerf hoera!
Nee man. Bekijk het zo: Ik geef veel te veel doekoe uit aan horloges. Ik heb er ook te veel. Dan is het maar goed dat 99,9% van alle horloges die er zijn elementen hebben die me dusdanig storen dat ik ze niet wil kopen.
Anders was ik failliet. En woonde ik te klein.
Ergens ook wel een gave dan, haha. Ik zou wel benieuwd zijn hoe Certina dit zou moeten verwerken, omdat de 9 marker best wel bijzonder is.
Juiste keuze uit de reeks!
Enthousiast verhaal.
Topper

U vergeet het bestaan van de o zo perfect vormgegeven Citizen NY2300
Dat is waar. Die stond vorige week nog een tijdje onder de knop bij me op eBay. Maar miste net ff wat mooiere kwaliteit bij de indices enz (omdat ik de skx al heb, beetje hetzelfde).
Wat maakt de vorm zo perfect btw?
Hij draagt iets platter dan de SKX013 en ook de lugs lopen iets naar beneden af. Daardoor vind ik hem erg mooi dragen.
Ik heb 'm naast de SKX013, maar ik denk dat 1 van de 2 in de toekomst het nest zal moeten gaan verlaten. De grote vraag is welke.
Of allebei eruit en een Certina DS Action een keer…
Hij is cool Dao! Zag 'm in de brainstormronde voorbijkomen en had al een vermoeden dat 't de grootste kanshebber was; staat je als gegoten!
Tof horloge, ik twijfel om dezelfde te kopen. Hoe accuraat loopt ie?
Misschien hebben ze daar al mwel over nagedacht wie zal het zeggen
Meen -4/+6(powermatic 80)
Zit nog steeds te twijfelen tussen de 38mm. dubbel groen en deze two tone,heb ook al een two tone,vandaar.
Vindt deze ook wel erg mooi hoor,beetje mijn kleurtjes.
wordt nog moeilijk maar wel leuk.
Gaaf horloge!! Heb je toevallig de L2L opgemeten? Kan deze nergens op het internet vinden…
45mm. ik heb de blauwe, top ding, draagt zeer comfortabel en is bovendien niet te dik. Doordat de endlinks niet recht naar beneden vallen draagt het denk net iets groter dan de 45mm lug-to-lug.
Pfoe dat klinkt heel goed. Was bang dat deze veel te lange lugs zou hebben. Overweeg deze nu wel voor de zomer.
doen! ga je geen spijt van krijgen!

Doordat de endlinks niet recht naar beneden vallen draagt het denk net iets groter dan de 45mm lug-to-lug.
Klopt. Op zich buigen de lugs wel redelijk naar beneden, maar vooral de center link van de bracelet / end link vind ik wat recht uitsteken. Op mijn pols zou die iets sneller naar beneden mogen. De l2l lijkt daardoor langer maar alsnog goed te doen.
Ter referentie bij mijn foto’s, mijn pols is dus 16,5cm omtrek en de ‘platte’ bovenkant (zoals je l2l ook meet zegmaar) is 5cm.