Tof! ben benieuwd naar de zwarte uitvoering, foto’s graag
Dat moet wel goedkomen!
Wow, tijdje weggeweest. Dus deze had ik nog niet gezien. Maar heel mooi! Ga ik toch ook eens naar kijken! Altijd leuk merk gevonden, Certina. Paar gehad. Nu alleen nog één vintage.
Woon toevallig niet al te ver van een Certinadealer vandaan. 'ns kijken of die 'm heeft. Neenee, alleen kijken! Congrats, trouwens nog!
En in het echt nog veel mooier
Goede deal gemaakt!
Jammer dat de korting verlopen is anders had ik hem ook aangeschaft.
Veel plezier ervan!
Ik heb hem via Olfert & Co goedkoop aan kunnen schaffen. Moet je maar eens kijken met de coupon code BLACKWEEK
Al geprobeerd maar ik krijg een rare foutmelding, dat ik voor minimaal 150 euro moet bestellen🤔
Nee, het lukt met niet.
Met geen enkel horloge overigens.
Ik probeerde die groen gouden maar helaas
Jammer en raar, je zou eventueel de klantenservice kunnen proberen. Is toch een fikse korting die je nu mist.
Effe getest op mijn laptop, de duotone groen/goud komt niet in aanmerking voor die korting.
Andere horloges wel.
Bedankt voor deze tip! Ik ben zojuist voor de dubbel groene gegaan. Die heeft wel een langere levertijd omdat ze hem 15 april pas kunnen leveren dus ik moet nog een klein beetje geduld hebben.
Mooi man! Ben benieuwd hoe die er uit ziet in t echt. Verwacht nu wel een mooi NA topic
Mooie keus,waar heb je deze besteld?
Bij Olfert & Co ja, met de code blackweek.
Heb deze inmiddels ook besteld met een mega korting via DE Duitsland . En zonder kortingscode maar wel met special price for you for 1 dag.
Vertel ons meer, houd ons niet zo in spanning!
Ehm wat precies de prijs ? Olfert & Co 660…