NA: Certina DS Action 38mm two tone, groene bezel (Dao)

Tof! ben benieuwd naar de zwarte uitvoering, foto’s graag :wink:

1 like

Dat moet wel goedkomen! :smiley:

2 likes

Wow, tijdje weggeweest. Dus deze had ik nog niet gezien. Maar heel mooi! Ga ik toch ook eens naar kijken! Altijd leuk merk gevonden, Certina. Paar gehad. Nu alleen nog één vintage.
image
Woon toevallig niet al te ver van een Certinadealer vandaan. 'ns kijken of die 'm heeft. Neenee, alleen kijken! :grin: Congrats, trouwens nog!

5 likes

ondertussen is er ook nog deze :wink:

5 likes

En in het echt nog veel mooier

Goede deal gemaakt!
Jammer dat de korting verlopen is anders had ik hem ook aangeschaft.
Veel plezier ervan!

1 like

Ik heb hem via Olfert & Co goedkoop aan kunnen schaffen. Moet je maar eens kijken met de coupon code BLACKWEEK

Al geprobeerd maar ik krijg een rare foutmelding, dat ik voor minimaal 150 euro moet bestellen🤔

Raar, zit hij wel goed in je mandje?

Bij mij doet hij het wel:

2 likes

Nee, het lukt met niet.
Met geen enkel horloge overigens.
Ik probeerde die groen gouden maar helaas

Jammer en raar, je zou eventueel de klantenservice kunnen proberen. Is toch een fikse korting die je nu mist.

1 like

Effe getest op mijn laptop, de duotone groen/goud komt niet in aanmerking voor die korting.
Andere horloges wel.

1 like

Bedankt voor deze tip! Ik ben zojuist voor de dubbel groene gegaan. Die heeft wel een langere levertijd omdat ze hem 15 april pas kunnen leveren dus ik moet nog een klein beetje geduld hebben.

4 likes

Mooi man! Ben benieuwd hoe die er uit ziet in t echt. Verwacht nu wel een mooi NA topic :grin:

1 like

Mooie keus,waar heb je deze besteld?

Bij Olfert & Co ja, met de code blackweek.

1 like

Heb deze inmiddels ook besteld met een mega korting via DE Duitsland :de:. En zonder kortingscode maar wel met special price for you for 1 dag. :clap:t2::wink::gift:

1 like

Vertel ons meer, houd ons niet zo in spanning!

1 like

Ehm wat precies de prijs ? Olfert & Co 660…

Binnen

Erg leuk

8 likes