Twee weken geleden een leuke deal gesloten met forumlid @Peroni en na snelle verzending kwam mijn nieuwe aanwinst binnen, bombproof verpakt, horloge in top/nieuwstaat, nogmaals dank.
Ik had al veel gehoord en gelezen over de Seagull 1963 en ik moet zeggen ik ben er erg blij mee!
Schitterende wijzerplaat, leuke afwerking, goed uurwerk, even opwinden en loopt 2 dagen nagenoeg “perfect”.
Het enige minpunt is het originele bandje haha alhoewel het idee van een olijfgroene nato strap super tof is!
Vandaar ook de late NA topic, eerst nog een mooi bandje erbij zodat die gedragen kan worden
Bandjes zijn binnen en ja hoor, I like it!
De olijfgroene suède nato strap is naar mijn mening wel leuk maar de bruine racing strap heeft toch mijn voorkeur.
Hieronder nog een aantal foto’s.
Bedankt voor het lezen.
Met de groene NATO lijkt ie op het type horloge wat een Chinese bevelhebber in Command & Conquer Generals zou dragen.
Met de suede NATO is het duidelijk de Zero Hour expansie-set.
Dank je, yes heb vandaag ook de nato erop gezet geeft het horloge meteen een military uitstraling.
Als jij er een leer bandje op zou moeten zetten, welke zou jij pakken? Heb je misschien tips/suggesties?
Thanks