Prachtig :). Heel veel draagplezier en ik hoop natuurlijk ook dat hij niet alleen in de kluis komt te liggen.
Wat een prachtig horloge! Gefeliciteerd met de aankoop. Voor een amateur fotograaf heb je hem er toch best heel lekker opgezet
Wat een fantastisch mooi horloge veel draagplezier!
Leuk verhaal -de rit naar-, veel draagplezier. Maar dat zal wel lukken met een maanfase!
Serieus stukje kunst om je pols, erg gaaf.
Beste Tommy wat een heerlijk verhaal. Je gaat inderdaad lekker met de hobby . Wat een prachtige NA, gefeliciteerd. Hele mooie foto’s ondanks het druilerige weer. Geniet van dit meesterwerk
Groots genieten dit. Niet alleen van het woordgrapje, ook van verhaal en beeldmateriaal. Gefeliciteerd & heel veel plezier van en met de Hypernova!
Heel mooi!
Zo, jouw vuurwerk is al geweest.
Pracht horloge van Nederlandse bodem.
Je hebt je collectie mooi rustig opgebouwd zo te lezen. Lijkt erop dat je met de CVDK je ultieme doel gevonden hebt. Heel veel plezier ervan.
Wat een kunstwerk. Geniet ervan!
Tof horloge!
WoW, klaar dus!!!
Geniet ervan in ‘22 en daarna .
Van harte met deze prachtige NA!
Geniet er van.
Mooi horloge, geniet er van .
Dankjewel allemaal voor de reacties
Rusten doen we als we met pensioen gaan toch?
Ik ook, als die Planetarium Eise Eisinga iets goedkoper was dan wist ik het wel.
Ik heb eigenlijk geen ultiem doel. Behalve misschien zorgen dat mijn kinderen het nu en later goed hebben maar ik ben er wel achter dat geluk een keuze is en niet iets wat een ander voor je kan of moet regelen. (Ja diep voor de laatste dag van het jaar, maar het is wel waar )
Ja, voor 2022 wel denk ik.
Er zijn nog zo gigantisch veel prachtige merken, komende jaren kan er nog wel wat bij als er geen rare dingen gebeuren in de wereld.
Prachtig horloge.
Geniet er van.
Geweldig, wat een knaller! Heel veel draagplezier toegewenst!
Heel gaaf horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Wat een mooi exemplaar! Geniet van deze aanwinst, veel dragen!