Prachtig horloge gefeliciteerd met deze topper
Schitterend Tommy. Als dit je niet over je Zenuwth* () helpt weet ik het ook niet. Geniet van de prachtige NA.
*Dit grapje was gratis voor mij
Je gaat lekker. Direct door naar de hoogste versnelling.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Super uurwerk. Proficiat. Jaloers.
Wauw! Wát een mooi horloge zeg!
proficiat , nice
Ik vind persoonlijk dat als Nederlandse horloge verzamelaar (chauvinistisch😊) een CvdK in ieders collectie moet zitten😉
Gefeliciteerd met je Hypernova:+1:t3:
Ik hoop dat je met dit horloge de rust kan vinden om geen compromie aankopen meer te hoeven doen.
Gefeliciteerd met deze aanwinst, het is echt een knaller. Wat een prachtige wijzerplaat.
Groetjes uit Joure
Dat was voor mij deels de aantrekkingskracht van het merk. Niks ten nadele van de grote merken hoor, daar zit vet spul tussen maar innovatie komt juist vaak van de kleinere minder bekende merken en daar hou ik wel van. Degelijk spul maar toch net iets anders dan “mainstream”.
Ook al ben ik stiekem een belg die al 20 jaar in Nederland werkt én woont
Heel erg gaaf deze na, heel veel plezier er mee gewenst!
Maar dat komt wel goed denk ik
Wow! Mooie klok! Gefeliciteerd met de aanschaf. Staat ook op mijn shortlist…
En met de aanschaf van de CvdK nu volledig geïntergeerd:stuck_out_tongue_winking_eye:
Pracht horloge, geniet ervan.
Mooie journey, prachtige horloge, gefeliciteerd.
Mooi horloge maar een beetje raar verhaal van tommy hilfiger in één keer naar seiko breitling g shock naar cvdk ?
Lijkt me meer een sprookje. Van pakweg 175 euro naar voor een kleine 20000 euro’s horloges kopen ? Toch een leuk verhaal. Enjoy.
A, u bent een van de complotdenkers
Wat is daar raar aan? Ik hou er wel van om ietsje anders te zijn… maar bij een volgende HF meeting nodig ik je uit om me aan de tand te voelen - oordeel daarna zelf - je mag me dan nog steeds raar vinden, dat is je goed recht
Hieronder de aanwinsten uit het ‘verhaal’, in de doos ernaast ligt nog een Hilfiger, de Diesels zijn helaas in de prullenbak verdwenen.
Voor de volledigheid: Links in het hoekje ligt nog een Earnshaw die voor geen meter loopt maar ik vind 'm prachtig en helemaal rechtsonder een 25 jaar oude Festina, destijds 2.000 Bef oftewel €50,- maar loopt nog prima (duh, kwarts) mèt titanium band.
Super gaaf deze aanwinst!
Blij dat jij hem gekocht hebt,
je wilt niet weten hoe vaak ik getwijfeld heb om een afspraak te maken met @Hollywoodted
Ik heb deze eerder ook in het echt mogen zien bij hem,
wat een fantastische wijzerplaat heeft deze.
Geniet van de mooie aanwinst.
Dit zijn de betere impulsaankopen
Geniet ervan!!