NA: Chronos en Kaïros, neem de tijd…

Prachtig verhaal en geniet van je nieuwe aanwinst :+1::+1:

1 like

Heel mooie aanschaf :ok_hand: Gefeliciteerd
Die Breguet vind ik trouwens ook heel mooi

1 like

Prachtige reis en verslag. Geniet van je bijzondere aanwinst!

1 like

Leuk om te lezen, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en bedankt voor het schrijven!

1 like

Leuk verhaal. Grappig, zo’n inkijk in de horlogewereld.
Natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Wat een pracht beleving en herinnering voor altijd om met je moeder te delen :heart:! En dan als toetje bij dit alles een Patek :heart:! Geniet er met volle teugen van.

Wel benieuwd naar alle gepaste horloges, zo ook de Lange :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gedenkwaardig, prachtig verhaal met mooie foto’s! Dankjewel daarvoor, liggend in :bathtub: met genoegen gelezen.

1 like

Dank voor al jullie leuke reacties…voor @Phoenix.bas :slightly_smiling_face: speciaal de lange…

de little lange volgens mij 36.8 mm niet meer te krijgen… schitterend horloge had deze graag erbij gehad…keuzes keuzes…

4 likes

Damn, thanks! Begrijp dat je die er graag bij had gehad :heart_eyes:. Maar gelukkig beide fan-tas-tisch!

1 like

Ontroerend mooi

1 like

Prachtig horloge, prachtig verhaal en een nog mooiere beleving die een eeuwigheidstijd bij je zal blijven hoop ik.
Chronos, Kairos, en dan Eterna ?

1 like

Samen met je moeder erop uit. Dat maakt het mooi.

1 like

…en een nieuwe dierbare herinnering erbij! :+1:

1 like

Heel mooi verhaal, en een prachtige herinnering aan je reis met je mama later :wink: :+1:

1 like

Wat een verhaal en wat een ervaring moet dit zijn geweest! Geniet van de herinnering en van het horloge natuurlijk!

1 like

Een leuk reisverslag met een prachtige aanwinst.

1 like

Wat een belevenis in het mooie Zwitserland!
Mooi verslag en als toetje een prachtig horloge, gefeliciteerd!

1 like

Erg leuk om te lezen.En wat een prachtig horloge.Dat vraagt om meer foto’s.

1 like

Gaaf man!
Noooooooooooit meer weg doen en elke dag van genieten!

1 like

Heel gaaf! Mooi verhaal.

1 like