Mooi verhaal, mooie aanwinst. Geniet ervan!
Tof verhaal en lijkt me een geweldige trip! Als toetje ook nog een prachtige Patek opgepikt: super!
Mooi verslag ….
Mijn avatar …Kairos. Met vleugels en veren aan de voeten vliegt het geluk snel voorbij. Als je Kairos bij zijn lange haren weet te pakken, heb je geluk (Griekse mythologie).
Samen met je moeder hadden jullie dus Kairos te pakken.
Mooi hoor…
Gefeliciteerd met het mooie horloge. Geweldig dat jullie die trip samen hebben ondernomen. Een herinnering om te koesteren.
Bedankt iedereen voor de leuke reacties…gisteravond twijfel alom: heb ik wel de juiste keuze gemaakt; aangezien ik de Breguet ook erg gaaf vond…dus ben ik maar eens gaan kijken naar mijn nieuwe aankoop, en deze is eigenlijk zeer mooi, wel gevoelig voor fijne haarlijnen, maar goed met een 12x vergroting loupe en licht erop, is het onverbiddelijk…langzaam begonnen met wat pics te schieten…zoek nog naar de juiste hoek/belichting…
Topper hoor, erg mooi! Maar twijfel is bij mij zelf het begin van de ellende; dat gaat niet weg…
De kunst is denk ik te genieten van wat je hebt…en niet de FOMO gedachten die menselijk zijn. Ik ben erg dankbaar, heb op mijn reis mensen ontmoet en dat heeft mijn verhaal van W en W weer in perspectief gezet. Zo reed ik vanuit Genève per trein weer verder en zat er een vrouw, dochter en haar twee kinderen tegenover mij. We kwamen aan de praat en vroeg waar ze vandaan kwamen: Oekraïne . De vrouw begint te huilen (bijna de hele coupe) en stopte niet meer. Alles achter moeten laten, man, haard en huis, tegenover de exclusieve rijkdom van een event waar de champagne gratis vloeide van 's ochtends tot en met 's avonds… Een klein menneke, hartstikke moe van het vele reizen, leek ontroostbaar. Van het hotel waar we eerder die dag verbleven, had ik een klein badeendje meegenomen puur als grap voor mijn kinderen. Die kwam tijdens de treinreis goed van pas…een klein badeendje bracht een grote smile op een gezicht bij het menneke. Enigszins overviel me de vreugde voor het kleine, en ik loop met een Patek rond…bizar