NA...Citizen Adorex....vely special 👍😁

Dank je vriendelijk :+1::grinning:

In het laatste geval zou ik hem dan even op een timegrapher leggen, spaart je een hoop tijd. :grinning::+1:

1 like

OMG. Knakker waar haal je het weer vandaan.

Is het omdat de site van sweephand zo vaak hebt gelezend dat je alle goodies nu op een bucket list hebt staan? Dan had deze vast bijna bovenaan gestaan.

1 like

Hele strakke Citizen weer hoor :ok_hand:

En dat is eigenlijk een verdomd handige "complicatie"
Zouden ze er mee gestopt zijn omdat “leken” te enthousiast aan hun kroon aan het draaien waren ? :thinking: :grin:

2 likes

Moet ik ook nog eens hebben…een timegrapher :+1::grin:

1 like

Thanks :+1::grinning:

Nee niet echt…heb in het begin vd hobby een aantal nachten de website van Sweephand doorgenomen en daar is wat blijven hangen :grin:

De bucketlist heb ik niet maar dan is degene die bovenaan zou staan toch wel de Chrono Master waar ik heel veel mzzl mee heb gehad :blush:

2 likes

Dank je wel :+1::grinning:

Ik weet het niet…misschien ga ik het voorzichtig proberen over een tijdje of ik stuur hem naar iemand die er veel meer verstand dan ik van heeft :grin:

1 like

Inderdaad Nils, de kroon op al het Citizen werk… :hugs: wat een beauty…

1 like

Mooi mooi mooi

1 like

Dank je :+1::grinning: …Is ook pas nagekeken en een nieuw origineel glaasje uit Japan erop gezet…zaten in het oude glaasje toch wat beschadigingen… zeer blij mee :blush:

De mazzel die ik met deze heb gehad hoop ik…ooit…ooit nog eens te hebben met zijn voorganger…de Citizen Chronometer handwinder van de jaren 60 :star_struck:

1 like

Wat een bijzonder horloge! En weer wat geleerd.

1 like

Bijzondere aanwinst zeg. Deze manier van afregelen had ik ook nog nooit gezien.
Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Thanks :+1::grinning:

1 like

Dank je wel! Al een paar dagen mee aan het spelen…liep eerst 45sec in de plus…een dag na instellen 40sec in de min dus nu proberen daartussen te regelen :+1::grin:

Wel apart want als ik hem in stand 2 zet staat hij in secondenstop en in stand 3 gaat hij weer lopen…dus kan je zien hoe snel of langzaam de secondewijzer loopt…

1 like

Je kunt dus ook het horloge op de timegrapher leggen en met de kroon afregelen, hoef je hem niet open te maken. :sunglasses:

2 likes

Jip…nu alleen nog een Timegrapher :+1::grin:

1 like

Welke is beter? de 1000 of 1900? Welke heb jij?

1 like

Ik heb de 1900; resolutie van het scherm is iets hoger en de twee lijnen hebben verschillende kleuren waardoor je kunt zien welke kant je op moet bij het corrigeren van de beat error. :sunglasses:

1 like

Misschien ook wel handig om eens mee te spelen

Ah…makkelijk voor een amateur dus :+1::grin:

Ik zie deze op ebay staan …goeie prijs?