Hoort het er ook vanaf te bladderen? Dat deed het bij mij namelijk haha.
Ik irriteerde me er mateloos aan dat de bezel er perfect uit zag op 2 missende stukjes verf.
Daarom heb ik zo’n vermoeden dat mijn bezel ooit opnieuw gespoten is met niet zo’n geweldige verf.
Jip…mijn eerste fout die ik maakte toen ik in de Citizen vintage wereld dook was dat deze ook een zwarte bezel hoort te hebben maar dat ze soms ook heel het zwart eraf halen…zelf bij deze nog erover zitten te denken om met modelvliegtuig verf erover te zetten
Dat zou je denken maar zo zijn de meeste bullheads
is het niet 10-1975?
Mooi horloge hij heeft wel echte hoorns !!
Fantastisch zeg zo’n ding. Echt heel gaaf. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met de aanwinst!
Goedzo Ludo!
Voor hen die ook graag een mooie Bullhead willen… Er wordt nogal wat gerommeld met deze horloges, met name aftermarket dials en wijzers. Ze zijn ook vaak vermoerd door overmatig polijsten…
Citizen Goeroe Stephen Netherwood heeft een ‘buyers guide’ samengesteld. Doe er je voordeel mee!
cool ding zeg.
Ah dan heb ik dus het petina er af gehaald .
Ach, ik kan er maar slecht tegen
Mooi hoor
Geniet ervan !
Wellicht vind je dit 7 jaar oud draadje van mij de moeite waard qua foto’s. Niet meer in bezit.
Cool horloge! Wat een leuke aanwinst. Kende deze nog niet echt. Veel plezier van gewenst
Toevallig was ik deze post al tegengekomen tijdens mijn onderzoek naar de Bullhead. Erg mooie plaatjes. Ook een goede post!
Prachtige aanwinst.
Gefeliciteerd !
Gaaf hoor.
Veel plezier gewenst van de bullhead.
Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!
Deze was gewoon voorbestemd. Wat een tof ding gefeliciteerd