Volgens mij is het nog net zo’n mysterie als de service interval van 50 jaar op een Grand Seiko 9F… Maar er zijn Eco-Drives die het al 20 jaar volhouden.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel fraai veel draagplezier ervan.
Hulde! Mooi verhaal, prachtig horloge. Geniet er van!
Dank voor dit heerlijke leesvoer.
je verhaal is waardig aan dit horloge, subliem beide!
Schitterend horloge. Wat een technisch hoogstandje en wat een prachtig design. Dank voor je review.
Geweldig horloge! Ik heb de ontwikkeling met interesse gevolgd en lang getwijfeld of ik 'm zou aanschaffen. Jouw leuke voorstelling zorgt weer voor de kriebels. Geniet ervan!
Dan kan ik het toch niet laten om een plaatje van mijn ex uit het archief te trekken:
Ook een heel gaaf prestige project van Citizen. Waarom ging die weg?
Flipperitus. Alledrie deze horloges zijn alweer een tijdje weg.
Ik had nooit verwacht dat er een 0100 op het Forum terecht zou komen…
Een mooi geschreven verhaal over het onbetwiste tophorloge van Citizen. Ongelofelijk.
Heel veel plezier er mee!
Echt he. Eèn groot feest dit !
Super !!!
Het enthousiasme spat er wel vanaf zeg!! Leuk om te lezen en veel plezier met dit opmerkelijke horloge.
Bizar tof
Ik denk @JackW inderdaad dat jij hem eens te koop had staan?
Weet je toevallig het typenummer nog?
(Misschien heb ik zelfs wel gereageerd destijds maar vond het toen veel geld voor een platte quartz Citizen. Smaken en tijden veranderen)
Klopt, heb die van mij volgens mij hier verkocht. Het is de Citizen AR5000-50E.
Mooi verhaal om te lezen en wat een geweldig horloge, wat een kunstwerk!
Prachtig. Je hebt een echte eenhoorn gescoord, hier zie je er letterlijk nooit een van voorbij komen. Ik blijf dit een klein wondertje vinden op dit forum.
Ik zou zelfs voorstellen dat je fijntjes zo’n foto van je het GS-only topic in prakt. Want het steekt toch wel om het “op één na best quartz uurwerk ter wereld” om de pols te hebben. Daar kan ik wel mee lachen.
Heel gaaf stukje techniek! En een even gave review.
nu wachten totdat GS de handschoen oppakt. 5s per jaar afwijking is toch wel echt ontoelaatbaar