Ik was afgeknapt op die 5 seconden per jaar. Gelukkig was er een alternatief.
Nee gekheid, allemaal mooie spullen uit Japan! Maar dit design is net even wat verfijnder en kleiner dan GS nu te bieden heeft. En de aanschaf van deze was ook gewoon een eenmalige kans die ik moest pakken. Ondertussen ben ik nog op zoek naar een leuke GS
Moet zeggen dat ik hem ook wel echt mooi vind. Blijft een mooie prestatie en qua concurrentie niet eens nodig, want het vorige uurwerk was qua specificaties al nauwkeuriger dan bijv. een GS.
Prachtige techniek zeg en bijzonder mooi Horloge. Japanse high end is toch wel een klasse apart. Dat zie je bij horloges, cameras, auto`s en andere technologische ontwikkelingen.
Heel veel draagplezier (ennn je hoeft waarschijnlijk ook niet bang te zijn dat het horloge op een dag van je pols getrokken wordt
Geen herkenbare indicaties als GS, superlative quartz ofzo op de wijzerplaat.
Zou m waarschijnlijk niet eens herkennen als ie langs mn neus voorbij komt. Je moet echt t model kennen om te weten waar je mee te maken hebt.
Ik hoop em n keer op de rommelmarkt voor 1 euro mee te kunnen nemen
Wat ik mij wel afvraag bij dit horloge: wat te doen als je erachter komt dat het horloge na een jaar een afwijking heeft van 2 (twee) seconden. The horror!