NA "Citizen Duiker NY0040"

Deze stond al een tijdje op mijn lijst. Ik wilde geen SKX007 omdat ik de A53 heb, zie HIER.

Ik moest een Full set hebben omdat ik de stalenband mooier vind dan rubber.
Eigenlijk zocht ik de blauwe versie, maar tijdens de zoektocht kwam ik deze tegen en is het ook geworden.

Eerste indruk is prima, voelt degelijk, niet al te groot en het feit dat je deze ook met de hand kan opwinden vind ik wel mooi in deze prijsklasse. Wel even wennen dat de kroon links zit.

Ik ben benieuwd welke andere banden hiermee goed te combineren zijn

36 likes

Geinig dat je deze nog als complete set hebt kunnen vinden, aangezien ze al behoorlijk schaars beginnen te worden.

Mooie duiker! :+1:
Ooit in gebruik geweest bij de Italiaanse marine.

2 likes

Een heel fijn horloge :thumbsup: En bovendien een echter klassieker in Duikerland.

Veel draagplezier gewenst :relaxed:

1 like

En als ik me niet vergis is de Italiaanse Marine versie getest tot 500 meter diepte.

1 like

Klopt :+1:

1 like

Mooi setje. :+1:

Misschien wat voor je zoon? @Spoon1

1 like

Mooi setje zeg :+1:
Ben geslaagd voor mijn zoon.
Zal dit weekend topic updaten.
Thx iig voor taggen :sunglasses:

2 likes

Mooie burgelijke duikert!

1 like

Wat zijn ze toch mooi he die ny0040 jes.
Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Een mooie, inspirerende duiker!!
Ik wens je er een energieke tijd mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Prachtig horloge, maar ik ben niet objectief. Een mooie zwart lederen band staat m ook goed. Veel plezier ermee.
Groeten van een soortgenoot.

2 likes

Gefeliciteerd, een mooie duiker van Citizen is altijd goed, geniet er van :+1:

Mooi! Ronduit mooi! :slight_smile:
Geniet ervan!!!

Gefeliciteerd met deze klassieker. Ik heb ooit op Texel 2 leden van de EOD (Explosieven Opruimingsdienst) aan het werk gezien en beiden droegen een NY0040. Toeval of issued?

1 like

Welkome to the clubā€‹:blush::blush:

Begin van een verzameling in bonte kleurenā€¦ spaar ze alle 7!

Lol, maar erg mooi. Vooral de natulite


Deze loopt weer en heeft een nieuw bandjeā€¦

3 likes

Mocht je ā€˜m zat zijnā€¦ PM me :wink:

1 like

Iemand nog ervaring met probleem met dag aanduiding die scheef staat / easy fix hiervoor. Ben er erg blij mee maar vooralsnog wil ik er nog geen servicebeurt tegenaan gooien. Alvast dank. Hierbij foto

1 like

Oh man het is een echte Franken watch. Ik gok dat er een Chinese kloon 8205 in zit.

Origineel moet die datum zwart zijn.

Het horloge is op de wijzers wijzer plaat en de stalen behuizing met kroon. Imitatie sorry man. Ik kan het niet leuker maken voor jeā€¦

Niet aan storen, dragen en genieten. Of flipperen en een andere scoren.

Ik heb er hier ook eentje van een collega. Is net een DD saffiertje voor binnengekomen van Yobokies die er een dezer dagen ingaat.

5 likes