NA "Citizen Duiker NY0040"

Oh man het is een echte Franken watch. Ik gok dat er een Chinese kloon 8205 in zit.

Origineel moet die datum zwart zijn.

Het horloge is op de wijzers wijzer plaat en de stalen behuizing met kroon. Imitatie sorry man. Ik kan het niet leuker maken voor je…

Niet aan storen, dragen en genieten. Of flipperen en een andere scoren.

Ik heb er hier ook eentje van een collega. Is net een DD saffiertje voor binnengekomen van Yobokies die er een dezer dagen ingaat.

5 likes

ehhh mond valt open. Nou ja je moet het een keer ervaren om te leren zal ik dan maar zeggen. Bedankt voor de info nogmaals. Al is het slecht nieuws, ben er toch blij mee. Heb er 100 incl verzendkosten voor betaald, hopelijk kan ik hem dan nog een beetje flipperen want dan draag ik veel liever mijn mdv 106 van casio.

Heel leuk horloge. :+1::+1::+1:

Heb een retouraanvraag gedaan. Want na het bekijken van het mechanisme versus een originele mechanisme weet ik genoeg, Nep!. Ik draag dan liever een 60 euro kostende originele casio mdv 106. Zie hieronder fotos van origineel vs dit mechanisme.


Kun je daar wat meer over vertellen en laten zien?

Ik wil een modje maken met de blauwe van @bambo een saffier glas wilde ik zowiezo maar een domed?

Tja jammer man. Marktplaats in de gaten houden. Heb al zeker 2 voor 50 euro gekocht. Waar onder de zwarte van mijn foto.

Zelfs een gele voor 67 en een full lume voor 78 via eBay. :scream::scream::scream:

1 like

Dat was de enige die ik zo snel kon vinden voor de NY0040 en hij vond het geen probleem. Ik post wel een foto.

1 like

Vet :grin::grin::grin::joy:

Wat heb jij gedaan met je naam zo dat ik schrok van Christine le Dick​:smirk::smirk:

3 likes

:face_with_raised_eyebrow: Dit klinkt als een derderangs transgender acteur (actrice?). Dat is meer @logie’s straatje.

1 like

Ik ken alleen Black Hammer

2 likes

Kreeg een mailtje van HF dat er was gereageerd

Momentje… @HanDavinci

1 like

Zie dat ik nog mee ga leren van ebay, op 2 feb geleverd met 14 dagen return policy en vandaag zegt ebay dat termijn verlopen is. Meteen mailtje naar ebay voor uitleg.
En de prijzen die je noemt van marktplaats… mond valt weer open.

1 like

Geduld en vaak kijken … anders ben ik je voor :grin::grin:

1 like

Dat is vreemd zeg. Ik weet van niks.

1 like

Vast een grap van een mod…🤷

1 like

Raar zeg

1 like

Mocht retourneren niks worden kan dit mischien nog wel eens mijn eerste projectje worden.En anders knal ik hem op Marktplaats.

1 like

Uhm…als origineel :thinking:

1 like

Kopuh? Originele onverprutste super mooie nauwelijks gebruikt en bijna nieuwe mega geile super zeldzame buitenkansje voor ze schnelle beslissert … 170 eurotjes…

:joy::joy::joy::sweat_smile:

2 likes