NA "Citizen Duiker NY0040"

2 likes

Mooie geschiedenis in ieder geval. Ik zit ook met smart te wachten op mijn nieuwe, 2 om precies te zijn. En met de frankenwatch is alles goedgekomen tot mijn verbazing. Geld volledig teruggekregen, was er al beetje bang voor dat ik het kwijt zou zijn maar toch qua geld in ieder geval een eerlijke verkoper. Hij staat alweer op eBay zag ik. Dus het navragen bij zijn horlogemaker over de bezel en het uurwerk is hij denk ik vergeten te doen :wink:

1 like

Yes, de Ny0040 zijn binnen. Morgen zal ik eens wat foto’s posten…

3 likes

Hierbij de fotos van de gisteren binnengekomen NY0040’s.
Naar aanleiding van een recente frankenwatch NY0040 aankoop (bezel en uurwerk niet origineel), deze keer beter opgelet over de originaliteit.
Bij binnenkomst tevens het uurwerk gecontroleerd. Hierbij wat foto’s.






8 likes

vragen mag altijd he. Of men het krijgt is een tweede. Ik ga in ieder geval geen 250 euro betalen voor een full set of 300+ voor de gele variant. Deze laatste zou ik heel graag willen hebben, maar voor die bedragen kijk ik al snel naar hele andere leuke horloges.

2 likes

Zou bijna nog een foto van de verpakking vergeten, hierbij nog.

4 likes

Vuurtoren giftset? Wow uniek :grin::grin::grin:

1 like

Twee maal een zwarte versie?

Yes…

1 like

kon er 2 krijgen voor een leuke prijs dus tja dan worden het er twee. 1 ervan gaat een deze dagen in de verkoop.

1 like

@Abel
Yes!!! heb op de baai een gele NY0040 strap gescored… nu nog het horloge :slight_smile:

1 like

Linkje?

sorry, die houdt ik even voor mezelf… ben de laatste dagen iets te druk geweest met de zoektocht naar NY0040’s inclusief accessoires voor een leuke prijs en dit is, naast de 2 NY0040’s even mijn beloning.
Post een foto als deze binnen is.

Haha, Nice. Maar hij is toch al van jou?:wink:

@Abel Yes, maar gezien de titel totaal niet matched met citizen / promaster / ny0040 en ik de strap voor 10 pond gekocht heb met verzendkosten hoop ik dat hij in de toekomst nog iets leuks plaatst met een vreemde titel :slight_smile:
Ben met die recente actie dat er een Ny0040 voor me neus weggekaapt werd op MP door een mede HFér er ineens iets te bewust van geworden dat we allemaal een passie delen maar daarmee ook concurrenten zijn voor koopjes…

2 likes

Voor de geinteresseerde, 1 van de NY0040 staat op de horlogemarkt hier op HF.

@Abel had jij nog die full set gezien op MP? Was zelfde dag ook alweer gereserveerd.

Amsterdam? Wel gezien ja

Die uit Amsterdam inderdaad…

1 like

Die was zwaar gebruikt :confounded:

1 like