NA "Citizen Duiker NY0040"

had er even bij moeten vermelden, niet ebay… want die had ik gezien. En inderdaad wat een geld, maar kwijl kwijl kwijl

en het gaat mij dan alleen om de 1e en de 3e variant, dus met volledig gele band erbij. :slight_smile:

gele band is natuurlijk ook los te koop…

Ik ben een Horder! Zo gauw ik 1 zie voor 200 of minder ben ik zo goed als zeker koper. Ik heb er 1 inhuis en mijn andere 2 zijn nu eindelijk in de buurt :slight_smile: en als ik die eindelijk in mijn handen heb kan ik pas een foto plaatsen. maanden geleden al de eerste gekocht. en de andere een dikke maand geleden.

Ook een bicolor full lume zit er bij… in nieuw staat… eindelijk ariveert het.

en nog een paar die ik al niet meer kan heugen…:rofl:

edit: Oh en deze
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-citizen-ny0040-25y-yellow-face-diver/134031
gehad

edit 2: en deze ook

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/5/c/5c6f233f88f228be91d8faa96b0f368fd3fa1cd4_1_690x388.jpg

die heb ik in een redelijk mooie behuizing ondergebracht en ook verkocht voor een heel mooi bedrag…

1 like

ik denk dat ik deze week maar eindelijk een shot maak van alle ny0040 in mijn bezit… zal een rijtje zijn :wink:

En daarbij is een horloge begin januari opgestuurd van uit Duitsland… Via Hermes een hele mooie zwart gouden ny0045? NOG NIET AANGEKOMEN :persevere::persevere::persevere::persevere::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::cry::cry::cry::triumph::triumph::triumph::dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

de verkoper houd me constant op de hoogte van zijn telefoontjes met de verzendende partij… Nooit iets kopen en laten versturen met Hermes!!!

4 likes

waar kan je die gele band kopen? is dat wel met de N.D. gegevens?
Ben dan erg nieuwsgierig wat ik nu binnenkrijg gezien deze door jouw net geglipt zijn.

1 like

Ik heb blijkbaar geluk gehad dan, al zeker 30+ aankopen vanuit Duitsland met Hermes ontvangen.
Slechts 1x problemen gehad omdat de verzender mijn huisnummer had omgedraaid…

1 like

Ben ik dus weer een pech vogel…:sob:

nou raar kan ze opeens niet meer vinden op ebay… ik heb ze wel gezien.

1 like

Inderdaad, Hermes UK is ook vreselijk. Weken gewacht op een Nighthawk die misschien 100km moest afleggen…

1 like

Even een overzicht van op 1 na al mijn ny0040

Op 2 varianten zwart dus dubbel alles. Net na kerst nog een horloge door geschoven naar mijn zwager. Zwart staal en ik wacht nu al wel heel erg lang op mijn bicolor zwart… ik denk dat ik over een week maar eens eBay ga inschakelen…

8 likes

Deze samenstelling blijf voorlopig. Van de rest gaan er minimaal 4 de komende tijd de baai op. Over 2 twijfel ik nog. Funds funds funds …

4 likes

Dat zijn er wel een hele hoop. Ik heb de serie van 7 ook compleet en nog een zwart/gouden versie die nog opgeknapt moet worden. Meer worden het er echt niet.

Ik ben wel benieuwd wat je met de verzameling van plan bent (dubbele exemplaren verkopen?) en of je je nu gaat richten op andere modellen of merken.

1 like

Mein Gott! Respect!

1 like

Ja, eerst weer pecunia. En glycine is waar mijn oog aan blijft kleven. Voor al de wat grotere vintage.

De wat moeilijk verkrijgbaar modellen hou ik denk ik 2 of 3 in de kast. En als zich weer een kans voor doet spring ik er toch op.:wink:

1 like

Tadaaa daar is die na 6 week onder weg te zijn geweest van uit Dl.:confounded::confounded:

12 likes

Mooi, was het wachten waard geweest.

1 like

Heel mooi!

1 like

Een echte fan zie ik…

1 like

Diehard, hardcore of gewoon een sufferd. Iets in die trant.

Ik vind het leuk om er wat mee te handelen op eBay.:wink: Ze zijn Internationaal erg gewaardeerd.

Ik verbaas me af en toe over de "vraag"prijzen op Ebay. De NY0040 is bij sommige webwinkels gewoon op voorraad terwijl op ebay de hoofdprijs wordt gevraagd.

1 like