NA "Citizen Duiker NY0040"

http://www.speedtimerkollektion.com/shop/product_info.php?manufacturers_id=24&products_id=18226

2 likes

Goed bezig Harry!!

1 like

67 voor een gele, wauw! De verkoper moet wel heel nietsvermoedend zijn geweest…

1 like

sh…t net 1 vlak voor mijn neus weggekaapd. was de deal al aan het afronden. zucht…

Wat een ny0040? Vandaag?

Was wel een lelijke hoor. Maar ik heb de binnen werk in een andere met een storing gestopt.

:+1: zo komt Jan splinter door de winter…

1 like

yes. 50 euro. was de deal aan het rondmaken / vraag over de staat en toen was deze al verkocht

1 like

Marktplaats hufters :sob::sob:

1 like

Uit Apeldoorn?

yes, was jij me voor?

Yes… de frankenwatch is terug naar zijn maker…

1 like

@slin , ik wil je niet opnaaien maaruhh

1 like

Na ja dat lukt aardig hoor! :hushed:@HanDavinci … jij maakt mij zo boos! :rage: :joy:

2 likes

Mooi man. Ik weet toevallig wie die van markt plaats heeft gekocht😱 voor 55 met verzendkosten… Nice.

hoef ik niet te weten… grrrrr

ik bood dus zelfs meer

1 like

Marktplaats Is een rare plek met gekke mensen geworden. De sfeer, stijl en manieren zijn erg afgegleden in een paar jaar tijd. Ik ben super voorzichtig geworden . De lol is er af , daarom zit ik nu op dit forum.

Nou ik koop graag op marktplaats. Ik koop regelmatig mooie horloges voor veel te weinig.

Maar ik bied ook netjes en gedraag me correct in de ap. Maar soms kom je verkopers tegen die je helemaal blij maken. En soms kom je grotere hufters tegen die je niet serieus kan nemen. Dan is het soms byebye met wat spijt als het echt om een leuk ding ging.

Maar serieus. Ik houd van marktplaats


Allemaal op MP in 2 dagen gekocht/koop rond gemaakt.

3 likes

Gemengde gevoelens met Marktplaats maar dat komt merendeel door een enkele zeer irritante nepbieders.
Zo er is weer een Ny0040 onderweg, ben benieuwd.
Oh en gezien geel mijn lievelingskleur is, als iemand de gele NY0040 ziet en zelf geen interesse heeft zie ik graag een PBtje voorbij komen. Gaaf ding.

1 like

wel sparen hoor!

een lelijke!

wat een prijzen he :frowning:

2 likes