NA: Citizen NY0040, een echte duiker

Ik heb de giftset waar de stalen band bij zit. Nog nooit erop gehad omdat ik hem er shabby uit vind zien.

Die voorbeelden die hierboven zijn getoond zijn ook beroerd. Kijk maar de afwijkende kleur/brushing, hollow end links en dat goedkoop geperst blik als sluiting.

Zo’n horloge verdiend een mooie band, komt het helemaal tot zijn recht. Als je ergens banden kunt passen zou ik het horloge meenemen. Met die brushing bij de lugs kun je best eenvoudig een mooie band vinden.

Dank voor de tip :+1:

1 like

De kleur lijkt donker op het plaatje maar de tweede link is gewoon een originele citizen bracelet behorend bij de NY0040. Blijft een rammelband maar ik vind hem best aardig dragen.

1 like

Fantastisch horloge

Ik heb het over de originele Citizen-bracelet die bij mijn giftset zit. Dat doet echt afbreuk aan het horloge zelf.

Sorry, dan begreep ik het verkeerd. Is inderdaad niet heel strak. Ik zal die van mij straks eens bekijken :wink:

1 like

mooie aanwinst, blijven leuk.
Heb zelf de blauwe. Probleem dat ik heb met de stalen band (later erbij gekocht) is dat die schuifbare sluiting erg snel losser gaat zitten tijdens bewegen. Heb ik eigenlijk met al dit soort sluitingen.

1 like

Ik heb er ooit een stalen band bijgekocht van eBay met massieve links. De end-links nog steeds hol en niet super, de rest prima te doen. Kwam uit de US geloof ik.

2 likes

Deze moet je hebben! Gewoon solide schakels. Niet van die gevouwen meuk van citizen

1 like

Ga ik die ook bestellen om te proberen naast de originele!

2 likes

ik snap niet dat strapcode nog geen band hiervoor gemaakt heeft. iconisch horloge

1 like

zo, ik heb net een mail gestuurd naar strapcode :stuck_out_tongue: maak verdoeme zon bracelet :smiley:

3 likes

Goed bezig Roy @LeRoyale

1 like

Ik heb hem ook! Niks mis mee. Jammer van de holle endlinks

2 likes

Is deze nog ergens te koop, heb hem zelf vroeger ook gehad, voor een paar euro verkocht, toen ik nog niet in de hobby zat :sob:

Ik zou het niet durven zeggen, ik heb hem van een mede-HF’er overgenomen. Ik weet dat er momenteel erg weinig van deze uitvoering te koop staan…

1 like

Klopt doe ik ook met mijn 2 Citizen fugu’s, gewoon ondersteboven houden