Ik heb de giftset waar de stalen band bij zit. Nog nooit erop gehad omdat ik hem er shabby uit vind zien.
Die voorbeelden die hierboven zijn getoond zijn ook beroerd. Kijk maar de afwijkende kleur/brushing, hollow end links en dat goedkoop geperst blik als sluiting.
Zo’n horloge verdiend een mooie band, komt het helemaal tot zijn recht. Als je ergens banden kunt passen zou ik het horloge meenemen. Met die brushing bij de lugs kun je best eenvoudig een mooie band vinden.
De kleur lijkt donker op het plaatje maar de tweede link is gewoon een originele citizen bracelet behorend bij de NY0040. Blijft een rammelband maar ik vind hem best aardig dragen.
mooie aanwinst, blijven leuk.
Heb zelf de blauwe. Probleem dat ik heb met de stalen band (later erbij gekocht) is dat die schuifbare sluiting erg snel losser gaat zitten tijdens bewegen. Heb ik eigenlijk met al dit soort sluitingen.
Ik heb er ooit een stalen band bijgekocht van eBay met massieve links. De end-links nog steeds hol en niet super, de rest prima te doen. Kwam uit de US geloof ik.