Ik heb geen ervaring met FKM of echt rubber, maar vind de Barton erg soepel, comfortabel en makkelijk schoon te maken. Voor de zomer voor mij perfect en ook makkelijk wisselen met de quick release springbars.
Gefeliciteerd! gave duiker, heb er ook wel eens naar gekeken maar op één of andere manier haal ik de trekker maar niet over op dit model.
Gefeliciteerd met je NA Patrick. Veel plezier met deze Citizen
Mooie duiker, gefeliciteerd
Barton is siliconen en dat trekt stof aan. Persoonlijk vind ik dat echt weg gegooid geld,
Echt doen! Het is sowieso al een erg leuk horloge om eens te proberen. En met 20mm lug-width kan je lekker los gaan met bandjes.
Een klassieker deze Citizen duiker! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst.
Fijne vakantie alvast !
Hele gave aanwinst hoor! Veel draagplezier gewenst.
Perfect vakantiewatch heb hem zelf al een tijdje maar de band sucks heb er een tropic aangedaan perfekt
Heb er in het begin van de hobby een paar gehad. echt toffe dingen. Let wel op, de Marina Militare wijzerplaten versies zijn 99% nep. Al die horloges zijn namelijk versleten tot op het bot door gebruik en ook nog eens uiterst zeldzaam.
Plus dat zelf de echte MM versies er nep uitzien omdat ze de tekst er later bij hebben geprint op de plaat
Lekker aanwinst. Altijd goed deze citizen die kwaliteit voor de prijs is uitzonderlijk
Lekker kort door de bocht. Maar goed, toch vanmorgen even gekeken bij de twee Bartons die ik heb, maar ik kan dat bij deze niet zeggen. Nu zal dat per merk en samenstelling wel verschillen, maar deze twee zijn geen stof-magneten.
Iemand een idee waar de stalen band te koop is?
Heb zelf twee versies van het horloge (zwart en blauw). Allebei op rubber. Ik denk dat ik ze op staal vaker zal dragen.
Gefeliciteerd! Echt een tof horloge, geniet ervan!
Oei die wil ik ook nog heel graag
Ik heb onlangs een nieuwe gescoord op het forum voor een mooie prijs. Wellicht een gezocht topic openen.
Goedkope optie: https://www.ebay.nl/itm/20mm-CURVED-STAINLESS-STEEL-OYSTER-BRACELET-Fit-Citizen-NY0040-09W-09E-50E/192231578238
Origineel (hier heb ik voorheen al eens besteld zonder problemen)