NA Citizen NY0040

In een ander topic wat twijfels geopperd over een marktplaats advertentie. Deze bleken geheel onterecht.
Ipv de SKX007 de minder bekende Citizen gekocht als daily beater. Meer foto’s volgen…

17 likes

Leuk! Mooie , nu al, klassieker!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooie aanwinst, geniet er van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gefeliciteerd met dit aardige alternatief :wink:

Proficiat, geweldig horloge & klassieker. Heb hem zelf deze week ook binnengekregen:

Na ontvangst nog wat research gedaan. Wist je dat het horloge van ca. 1995 tot 2005 door de Italiaanse marine (“Marina Militare”) als officieel duikhorloge is gebruikt? Die hebben het horloge getest en het bleek zonder modificatie te voldoen aan hun eis voor 500m diepte. Ze hebben enkel de wijzerplaat overgeschilderd, wat andere wijzers gebruikt & 500m op de deksel gezet. Kennelijk kan je nog zien dat onder de woorden Marine Militare en 500m gewoon de Citizen aanduidingen zitten.

Geen idee wat jij er voor betaald hebt, maar voor €121 nieuw, kan ik me niet beters voorstellen :wink:

7 likes

Gefeliciteerd! Lijkt me een prima alternatief voor de SKX! Veel plezier ermee!

Ja, ik kwam dat vandaag ook tegen na wat googelen.

mooi

Dit is een ondergewaardeerde Topper. Waar iedereen de SKX’en van Seiko de hemel in prijst, ben ik van mening dat dit horloge een ere-plekje verdient in de klasse "Quality & Good Value For Money

2 likes

Puike extra informatie!:+1:t3:

Erg gaaf horloge. Zou ik naast de 007 nog graag een keer willen hebben. Veel plezier ervan!:+1:t3::grinning:

Waar zijn die te koop voor 121€ ?

2 likes

Ik heb hem gekocht bij watcheszon-global uit Singapore op Ebay. Compleet met stickers & papieren, maar zonder doos. De listing was voor het versturen als reparatie-horloge verstuurd in een neutrale verpakking met een opgegeven waarde onder de €20. Leek me een prima arrangement.

1 like

Dit is gewoon een heel fijn horloge voor weinig geld
De mijne draag ik ook nog altijd met veel plezier

Gr Pieter

Gefeliciteerd!

Een topper :+1:

Grt.

Top, bedankt voor de tip! Ik kon het niet laten en heb zojuist de 09W besteld. Wat was bij jou de levertijd? Heb je nog invoer/BTW moeten betalen?

@Victor70: Binnen de 2 weken & geen extra kosten. Alvast veel plezier gewenst!

Heb dit mooie uurwerk ook zojuist besteld zonder doos omdat ik een " repair " versie wil ?

1 like

Heb je de 09W nog overwogen? Lijkt me ook wel leuk met de “Lume wijzerplaat”.

Nee, lijkt me inderdaad ook wel leuk, maar uiteindelijk toch voor de zwarte versie gegaan, vind ik er het “stoerst” uit zien.