NA , Citizen Promaster 34 mm. Kan dit ?

Ik heb sinds gisteren een NA, een Citizen Promaster Eco-Drive om precies te zijn. De herenmodellen zijn allemaal 42 mm plus, dit is voor mijn dunne polsen te groot. Ik wil namelijk niet met een schotel op m’n pols rondlopen. Nu heb ik op de gok de 34 mm versie van de Promaster gekocht , dit is eigenlijk een dames model. Mijn inziens kan ik dit model wel hebben maar toch wil ik toch nog een second opinion. Wat is jullie mening ?

58 likes

Wel een beetje klein voor je pols.

2 likes

Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Een horloge is immers echt een persoonlijk ding dus wat jij vindt kunnen vindt een ander misschien niets en omgekeerd. Vroegah was 36mm voor een man de max en ook toen waren er al mensen met een 20cm polsen :wink:.

Eerlijk gezegd heb ik met mijn 19,5cm polsen nog wel mijn lichte twijfels bij een DJ36 of OP36 maar dat is een persoonlijke struggle :joy:.

7 likes

Mijn beste,

Niks mis mee hoor!!
Staat je goed,
past prima om jou pols.
Het oogt ook groter dan de 34mm doet vermoeden.:watch:

Lekker dragen!!
Veel plezier.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes

Lijkt me prima. :+1:

2 likes

Staat je goed! 34mm klinkt klein, maar in verhouding met jouw polsmaat is het perfect zo.

3 likes

Ja hoor.

Kan prima.:+1:t2:

Ik merk dat ik zelf ook van met name deze Citizen’s kijk naar de kleinere ( dames ) modellen.

Valt lekker op de pols. Meestal vind ik de ‘bouw’ / verhoudingen leuker… ‘ grappiger ‘

En het zit nog ‘s comfortabeler.

Staat je goed toch, maar het belangrijkste is hoe je hetzelf ervaart :+1:

3 likes

Kan prima, je went er snel aan.

1 like

Prima maat

Ik vind dat ie prima past op jouw pols. Veel plezier ermee! Leuke duiker.

1 like

Staat je goed!

1 like

Lijkt mij gewoon prima :+1:

Staat prima!

Opzich wel prima. Als ik naar m’n pols kijk vallen de lugs mooi binnen de breedte van m’n pols. Anderzijds denk ik “ hij had wel 2 mm groter mogen zijn “

Als ik met mijn pols voor de 42 of 44 mm ga , dan loop ik met een soepbord op m’n pols rond. Helaas

2 likes

Ik zeg: prima.
Wat is je polsmaat, als ik vragen mag?

Kan prima. Vraag me alleen af waarom je voet en been doormidden wordt gesneden. :thinking:

2 likes

De hond aan het uitlaten en fotoos maken?

3 likes

Deze maat kan prima op jouw pols. Qua uiterlijk zijn de versies voor heren en dames zo goed als identiek, op de
maat na. Gewoon dragen wat je prettig vindt :+1::grin:

Was de hond aan het uitlaten. Wat je ziet is de lijn van de hondenriem