Bij jou staat het prima, bij mij is 34mm echt een no go, het begint pas bij 45mm bij mij😅
Smaak kan je later nog ontwikkelen.
Zou kunnen maar draag al meer dan 10 jaar boven de 45mm, zegt ook wel iets en heb niet echt kleine polsen , rond de 21cm.
Ziet er prima uit, toch?
In deze genderqueerneutrale non-binaire tijden kan alles. Lekker doen!
Zoals ik het zo op de foto zie zou ik zeggen dat het de perfecte maat is! Lekker doen, staat prima op jouw pols
Ik vind dit dus ook juist heel beschaafd zo, prima maat! Ik vind zelf sowieso te grote horloges een no go. Voor mi persoonlijk is 40mm echt de max met 19,5 cm polsen.
Wat is de referentie van deze? De EO2020-08E is 36.5mm.
Of is het deze?
EP6051-14L 34mm
Ik zelf zou dan de 36mm prefereren.
Heeft de halfronde lume naast het datumvenster dus moet het die 34mm zijn.
Zo te zien staat hij prima.
Hele dikke prima. Horloges moeten jou passen en lekker zitten. Het is een statement van jou.
Maar, just to be sure, ik vind wel dat het past.
Succes met deze onwijs mooie klok en gefeliciteerd met de aankoop.
In combinatie met je pols is het geen enkel probleem. Prima keuze!
Los daarvan vind ik het horloge dan wel weer te klein voor die dikke rubberen strap. Als je die vervangt door een nato, tropic of een sailcloth staat het denk ik nog beter.
Los vd verhouding tot de maat van je horloge vind ik die rubberen banden van Citizen echt heul lelijk. Heb bij mijn Citizen deze strap vervangen door een metalen bracelet. Erg happy mee…
Ik vind de originele band juist comfortabel. In het begin is ie wat stug maar als je het horloge een aantal dagen hebt gedragen gaat dat stuggen er een heel stuk af. Dat de band vrij grof en aanwezig is vind ik ook wel een plus. Zeker als je veel in het water bent met dit horloge is het wel van belang dat de band tegen water kan.
Past goed hoor! Misschien een iets slankere band erom maar een veel groter horloge hoeft niet, ziet er goed uit.
Wat jou hier redt zijn de wat langere lugs. Daardoor ziet het er meer dan prima uit. Ik heb naar aanleiding van dit topic de 38mm Solar Tuna van m’n vrouw nog eens om gedaan, maar omdat dat een lugless design is ziet het er uit als een klein puckje op de pols, en oogt dat weer te klein.
Zo zie je maar weer dat lug 2 lug een onderschat onderdeel van de juiste maatvoering is.
Ziet er prima uit! Niet te klein.
Kijk, dit is wel een favoriet in huize GMTplus1, ik kende de 36mm variant niet, enkel de 34 en 44mm. Meteen maar even een 36mm exemplaar besteld, dank voor de tip!
Volgens mij helemaal prima voor jouw pols.