NA: Citizen Promaster BJ7111-86L

Een week of 3 geleden, net voor de aankoop van mijn Seiko SUN043, waarvan ik niet kon vermoeden dat die er ook aan zat te komen), had ik een bod gedaan op een Citizen Promaster BJ7111-86L.
Dat had ik al eens eerder gedaan maar haalde nooit het minimum bedrag. Dit keer echter wel, mijn bod van €350 was goed genoeg en ik werd warempel ook niet meer overboden. Verzenden was ook gratis vanuit Italië, dus dat scheelde ook weer 29 euro. Kwam alleen nog een paar tientjes veilingkosten bij.
Al met al een redelijk bedrag vond ik.

En vandaag werd ie bezorgd, net op het moment dat we eventjes thuis waren, mazzel!

De BJ7111 is een GMT horloge, is geheel uit Super Titanium opgetrokken waardoor het horloge lekker licht draagt en is voorzien van een Duratect beschermlaag.
Ik kan tot 200meter diep het zwembad in, heeft het een geschroefde kroon en de accu is solar powered.
De kleurstelling vind ik persoonlijk smaakvol met blauw, wit en een oranje accentje. De wijzerplaat reflecteerd het licht prachtig en ligt mooi diep door de ruime witte GMT kraag.

Ben er blij mee :slight_smile:
Wat foto’s en dank voor het kijken :+1:

29 likes

Mooi man :+1:

1 like

Mooie horloge :+1:t2:

Veel draagplezier :smiley:

Ik heb de zwarte uitvoering gehad

4 likes

Mooi zeg! Gefeliciteerd met de aankoop.

1 like

Wat een leuk ding! Hoe groot is hij?

1 like

:+1: :+1: :+1:

2 likes

Dank je!

Dank, die zwarte is ook heel gaaf. De wijzerplaat lijkt mat bij de zwarte?

Dank je!

Dank, hij is 43mm breed en 13,8mm dik

:+1:

2 likes

Klopt, die is volgens mij mat zwart.

1 like

Mooie Citizen! Goed gedaan hoor!

Gave Citizen hoor, heel mooi.
Gefeliciteerd met de aanwinst.

Dank beide :smiley:

Mhhh, dat krijg je als je vanaf een foto koopt. Ik vind die 43mm toch echt te klein :roll_eyes:

Gaat denk ik snel weer weg…

1 like

Dat is ook de reden dat ik hem heb weggedaan.
Ik vind de verhouding een beetje vreemd.

1 like