NA: Seiko SUN043P1

Al een tijdje was ik zoek naar een SUN043P1. Buiten het forum om bezig geweest met een aankoop. Uiteindelijk liep dat op niets uit.
Mijn oproep op dit forum heeft gelukkig wel geresulteerd in een goed resultaat.

En sinds vanmiddag ben ik dan ook in het gelukkige bezit van een Seiko SUN043P1 oftewel de Yeti. Ik kan kiezen tussen de originele witte band, een stalen band (type SUN019) maar vooralsnog is de Yeti aan een mooie bruin lederen band gekoppeld. Behalve dat dit naar mijn smaak erg mooi staat draagt het ook nog eens erg comfortabel.

Nou (tromgeroffel…), hier is ie dan:

Het lijkt overigens dat de band erg strak zit, echter mijn pols is op die plek in de loop van de jaren dunner geworden. Ik draag mijn hele leven al 24 uur per dag een horloge. In het verleden wat strakker, vandaar de versmalling :roll_eyes:

Nogmaals dank aan @Ben71

27 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst

1 like

Veel plezier gewenst met de aanwinst!

1 like

Mooi, jij hebt er de armen voor :ok_hand:

1 like

Mee eens. Staat goed deze Seiko. Veel draagplezier.

1 like

Als de zoektocht wat langer is, is de voldoening misschien wel groter😉
Gefeliciteerd!

1 like

Allen dank voor de reacties :+1:

Gefeliciteerd! Heel tof horloge. Ik vind de hoge indices in combinatie met de witte plaat erg geslaagd. Horloge wat je niet vaak ziet!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Leuk ding. Ik zou hem eens op gekleurd of wit rubber gooien. Lekker voor de zomer.
Veel plezier ermee!

1 like

Wederom dank!

De witte band was erbij geleverd, dus die gaat er zeker nog een keer op. Ook een stalen band is meegeleverd. Daarnaast heb ik nog een zwarte van de SUN065 liggen.

Wat ik zelf een hele fraaie vind is deze, misschien ga ik die nog bestellen:

2 likes

Is een mooie! Geniet ervan!

1 like

Die staat vast heel gaaf.

1 like

Nu moet ik aan de afgebonden Chinese voetjes denken !

Gefeliciteerd!

1 like

Haha, zo erg is het toch niet :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Als dit zo zie dan krijg ik weer een beetje spijt van de verkoop van de mijne… Geniet ervan!

1 like

Dank je. En dat hoor ik vaker ja, soms wordt ie zelfs weer teruggekocht :slight_smile:

Gave kast heeft dit horloge :+1:
Ga me er eens in verdiepen. Meer foto’s graag :wink:

1 like

Mooie zomerse verschijning :+1:

1 like