NA: Citizen Tsuki-Yomi moonphase

Gefeliciteerd Ferry met deze mooie aanwinst !

1 like

Feli Ferry👌

1 like

Mooi horloge hoor. Gefeliciteerd!
Ga je deze in roulatie dragen samen met de horloges die je van Bill overgenomen hebt ? :wink: :wink:

1 like

klopt, en Remco en ik noemen hem Yuki. Heb ik mij nog de blaren naar zitten zoeken. Had ik hem in de Seiko box gedaan, kneus die ik ben en de Astron in een andere box.

Ach het zijn maar dozen en die draag ik niet, je moet eens weten hoeveel ik er heb. Is Assie niet echt blij mee :wink:

Klopt helemaal, Assie is gewoon een toppertje. Zelfs weer toestemming gekregen om een duur horloge te kopen en gaat Assie zelfs 600 km voor rijden. Goud waard dus :heart_eyes:

Morgen mag die een dagje om de pols, tis tenslotte Citizen week. Moest eerst een NA maken :smiley:

Nope @BroederBill werd te gretig, wilde gewoon shoppen in mijn collectie. Dus heb Bill teleurgesteld, hij moest wel huilen, maar ja het is niet anders :grin:

5 likes

Ferry (en Assie) van harte gefeliciteerd met jullie prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

3 likes

Yuki-Tsomi, ûh… verwarrend allemaal! :see_no_evil: :joy:
Maar @coffeecup je hebt gelijk en dit is een goddelijk horloge want deze is …

Hoe leuk is dat!

2 likes

Gefeliciteerd, @fredpanarai1 ! Wat heeft je horloge een hoop vernuft tussen glas en achterzijde zitten. Misschien volgende keer ook een foto van de keerzijde erbij?
En een vraag: gaat @Assie62 dit horloge ook dragen?

2 likes

Gaaf! Geniet ervan :+1::+1::+1:

1 like

Zal het doorgeven aan de huisfotograaf :wink:. En NEE deze is van mij en mag alleen mijn pols bepotelen. Geef Assie nog wel een ander horloge uit 1 van de boxen, moet ze wel zelf de schakels eruit halen. :grin:

4 likes

Ze is er rap bij, heeft gelijk een horloge uitgekozen :wink:
O ja, ze probeerde een foto van de case back te maken maar was daar niet tevreden over. En ja, als je Assie kent komt ie foto ook niet op het HF :grin:

2 likes

Party Fun GIF by Solar Impulse - Find & Share on GIPHY

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop​:ok_hand:t3::grin:

1 like

Degene die de horloges verpakt en verzend bij Siebel pakt gewoon de eerste doos van het juiste merk die voorhanden is. Kreeg mijn Seiko Prospex in een doos van een Seiko 5 :thinking:

2 likes

Dan is het dus echt een rommeltje bij Siebel, neem aan dat zij ook de horloges in de juiste box/doos krijgen bij inkoop?

Mooie aankoop. En ga vooral foto’s delen in de Citizen topic. Zo kan @junior nog blijven genieten van zijn ex en wij van jouw nieuwe liefde :grin:

2 likes

9 vd 10 horloges worden uit de winkelvoorraad naar de centrale uitlevering in Amsterdam verstuurd. Daarom duren die orders 3 tot 5 werkdagen.
Dus dat ligt dan aan de verkoopmedewerker bij de betreffende winkel.

Overigens heb ik twee keer een horloge moeten retourneren omdat ze beschadigd binnen kwamen. Beide vervangende horloges kwamen weer in een totaal andere verpakking.

1 like

Ga ik zeker doen, maar ik heb aardig wat horloges. Maar morgen is die aan de beurt, tis bij mij Citizen week.
Zat vandaag nog te denken zal ik al mijn Citizens posten in het Citizen only topic, maar dat is dan weer overdreven. Dus heb het netjes bij eentje gehouden, de Armor :wink:

1 like

Mooi horloge. Hij oogt kleiner dan 43 mm. Lekker dun ook (voordeel van quartz, de automaten zijn soms wat aan de forse kant, vind ik).

2 likes

Klopt, komt denk ik doordat het geen duiker is. De Armor is zelfs 2mm groter en oogt ook niet zo groot. Ook lekker dun en van Titanium :wink:

1 like

Skitterend! Gefeliciteerd man :heart_eyes:

1 like