Niet binnen mijn interessegebied maar alsnog met genoegen gelezen! Gefeliciteerd met de aanwinst
Wat een ontzettend gaaf horloge!
Wat een stijl, prachtig!
Leuk leesvoer! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Prachtig gefeliciteerd!
Mooi horloge en een mooi verhaal!
Topaankoop, wat een plaatje…
En zo’n historie, dat maakt het ook wel heel speciaal om naar te kijken als je deze draagt of gewoon als hij in zijn orginele box ligt.
Mooi persoonlijk verhaal ook, fijn om te lezen.
Heel mooi verhaal! Geniet ervan!
Wauw
Buiten het oeverloos gelul, stijlloze persoonlijke aanvallen en onzin wat je soms op HF leest zijn dit de verhalen die HF zo mooi maken.
Mooi verteld, mooi geschoten, maar vooral een mooie aanwinst (ook voor HF)
Heel mooi
Prachtig horloge en interessante geschiedenis! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van.
Leuk verhaal en een werkelijk prachtig horloge! Hopelijk zien we hem veel voorbij komen hier.
Boeiend, leuk verhaal met heel mooie foto’s. Het horloge is werkelijk prachtig. Wens je er heel veel plezier mee.
Gefeliciteerd !
Prachtig horloge en mooi verhaal.
Het bandje vind ik ook prachtig.
Veel plezier ermee.
Schitterend!! Het is vast algemene kennis maarehh wat is het nut van een container horloge? Veel plezier ermee!!
je hebt de mooie eigenschap een verhaal te vertellen waarbij de lezer zich levendig kan inbeelden bij het verhaal betrokken te zijn die gewaarwording krijg ik toch,
het verhaal gaat hier om de mooie Roamer maar je hebt veel opzoekingen gedaan aangaande dit horloge en dat maakt het verhaal alles behalve saai
ik heb er in ieder geval van genoten
een prachtig exemplaar
draag hem met plezier
Prachtige chrono en een heel leuk verhaal! Geniet ervan!
Mooi geschreven zeg, dat was leuk om te lezen. Gefeliciteerd met je aanwinst, bewaar of gebruik hem goed👍
Prachtig mooi! En eh, mocht je nog een reisgenoot zoeken…