NA containerhorloge met binnenwerk van een Rolex Daytona en de link met een Lamborghini Miura.

Niet binnen mijn interessegebied maar alsnog met genoegen gelezen! Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Wat een ontzettend gaaf horloge!

1 like

Wat een stijl, prachtig! :star_struck:

1 like

Leuk leesvoer! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge :heart_eyes: en een mooi verhaal!

1 like

Topaankoop, wat een plaatje…
En zo’n historie, dat maakt het ook wel heel speciaal om naar te kijken als je deze draagt of gewoon als hij in zijn orginele box ligt.
Mooi persoonlijk verhaal ook, fijn om te lezen.

1 like

Heel mooi verhaal! Geniet ervan!

1 like

Wauw

1 like

Buiten het oeverloos gelul, stijlloze persoonlijke aanvallen en onzin wat je soms op HF leest zijn dit de verhalen die HF zo mooi maken.

Mooi verteld, mooi geschoten, maar vooral een mooie aanwinst (ook voor HF) :ok_hand:t2:

3 likes

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge en interessante geschiedenis! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Leuk verhaal en een werkelijk prachtig horloge! Hopelijk zien we hem veel voorbij komen hier.

1 like

Boeiend, leuk verhaal met heel mooie foto’s. Het horloge is werkelijk prachtig. Wens je er heel veel plezier mee.

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge en mooi verhaal.
Het bandje vind ik ook prachtig.
Veel plezier ermee.

1 like

Schitterend!! Het is vast algemene kennis maarehh wat is het nut van een container horloge? Veel plezier ermee!!

1 like

je hebt de mooie eigenschap een verhaal te vertellen waarbij de lezer zich levendig kan inbeelden bij het verhaal betrokken te zijn :+1: die gewaarwording krijg ik toch,
het verhaal gaat hier om de mooie Roamer maar je hebt veel opzoekingen gedaan aangaande dit horloge en dat maakt het verhaal alles behalve saai :ok_hand:
ik heb er in ieder geval van genoten
een prachtig exemplaar
draag hem met plezier

2 likes

Prachtige chrono en een heel leuk verhaal! Geniet ervan!

1 like

Mooi geschreven zeg, dat was leuk om te lezen. Gefeliciteerd met je aanwinst, bewaar of gebruik hem goed👍

1 like

Prachtig mooi! En eh, mocht je nog een reisgenoot zoeken…:sweat_smile::rofl:

1 like