NA containerhorloge met binnenwerk van een Rolex Daytona en de link met een Lamborghini Miura.

Ik heb echt genoten van je mooie verhaal ,
En wat een geweldige fotos.
Gefeliciteerd met je NA containerhorloge!!

1 like

Prachtige klok, prachtig geschreven, prachtige Miura (vooral de SV uitvoering)! Heel veel plezier met dit prachtige horloge.

1 like

Prachtig verhaal, prachtig horloge, prachtige heritage, prachtige auto, prachtig horlogemerk. Toen ik de betekenis van Roamer las bedacht ik dat ik ook een Roamer ben. Ik vind weinig dingen leuker dan in mijn eigen vintage karretje (1964) nergens heen te rijden, met mijn geliefde naast me.

@fredpanarai1: voor vintage horloges hoef je niets van techniek te weten en geen financiële risico’s te lopen wanneer je het houdt bij horloges onder de 100 euro. Zat te krijgen, beetje een gok of ze goed lopen, maar voldoende grote kans om er regelmatig een te vinden die zonder onderhoud jaren functioneert. Ik heb een serie vintage horloges waarvan het niet economisch of emotioneel verantwoord is ze onderhoud te laten geven, waarvan ik besloten heb ze te rouleren tot er één het begeeft. Ben ik al jaren mee bezig, maar ze doen het allemaal nog.

PS, in dezelfde roulatie zitten een aantal Chinese shitters die het ook maar blijven doen.

4 likes

Leuk geschreven en van Harte :+1:

Merci!

Dat klopt, die zie je in de advertentie. De Miura stond daar los van hoor…:+1:

Dank je!

Het voelt ook als een zeer degelijk horloge. Dat is lekker, alles is solide gebouwd. En voelt zo aan… zelfs de band, die echt zeer verfijnd is, voelt aan alsof je er een berg mee kan beklimmen.

1 like

Een volledig gesloten kast die door persing in de kast zichzelf sluit. Eigenlijk een heel logisch idee. Een schroefdeksel gaat los en vast, eigenlijk weet je nooit zeker of het waterdicht is, je kan ook een pakking kapotdraaien… enz.

Handig is anders, maar het is wel nuttig.

1 like

Wat een top horloge en een heerlijk verhaal. Veel draag plezier!

1 like

Prachtig, ik krijg met jouw beeldspraak gelijk On Days Like These in mijn hoofd.

https://youtu.be/oNZaVlOA3rk

1 like

Geweldig horloge (met een oude doos in perfecte staat en NSA band nog wel :heart_eyes:) met een nog beter NA verslag. Die maatvoering kon niet beter. Het is hopen dat die maatjes met volle kracht terug gaan komen i.p.v. die stationsklokken.

Erg lekker! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Mooi horloge en vette caseback. Geniet ervan!

1 like

Fantastisch. Wat een mooi intro.
En kijk dan? Deceptie! De beste man draagt geen horloge👀

Wat prachtig!

1 like

Wow geweldig horloge! Ik voel hem ook wel, gaaf!

1 like

Jawel joh! Gouden klatser.

1 like

Huh? En een zonnebril :rofl:

Dit vind ik echt een prachtig compliment. Ben pas op HF gaan schrijven en merk dat ik er erg veel plezier in heb. Dus ik ben jullie erg dankbaar. :pray:t3:

1 like

Het is verdorie ook wel een plaatje…

7 likes

Wil het topic niet ontsporen maar rond 1:53 zet de beste heer zijn zonnebril op…

1 like